Τα συστήματα δικαιόχρησης- franchising στην Ελλάδα

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαγούλιος, Γεώργιος
dc.contributor.author Εφραιμίδου, Μαρία
dc.date.accessioned 2015-02-26T10:53:57Z
dc.date.available 2015-02-26T10:53:57Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/172
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η εργασία αυτή αναφέρεται στο θεσμό της Δικαιόχρησης (Franchising). Ως Δικαιόχρηση ορίζεται η συμφωνία μεταξύ μιας ανεξάρτητης επιχείρησης, η οποία παρέχει σε μία άλλη επιχείρηση ή πρόσωπο το δικαίωμα χρήσης της επωνυμίας, της τεχνογνωσίας και μιας σειράς δικαιωμάτων βιομηχανικής ιδιοκτησίας. Η εργασία αυτή αναλύεται σε έξι κεφάλαια. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται μία ιστορική αναδρομή στο θεσμό της δικαιόχρησης, στην προέλευσή της και την εξέλιξή της μέχρι σήμερα. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο, αναφέρονται τα βασικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος franchising, αναλύεται εν συντομία ο όρος αυτός και τέλος παρουσιάζονται όλοι οι τύποι franchising που υπάρχουν σήμερα. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η οικονομική και εμπορική διάσταση του franchising. Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται το περιεχόμενο μιας σύμβασης franchising και παραθέτονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ένταξης σε ένα σύστημα franchise για τον δότη, τον λήπτη και τον καταναλωτή αντίστοιχα. Συνεχίζοντας, στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύεται η νομική διάσταση του franchising και γίνεται μια αναφορά στον ελληνικό κώδικα δεοντολογίας για το franchising. Στο πέμπτο κεφάλαιο, εξετάζεται το franchising ως μέθοδος διεθνούς επιχειρηματικής ανάπτυξης και αναφέρονται οι λόγοι που οδηγούν τον δότη στην επιλογή της διεθνούς επιχειρηματικής ανάπτυξης με franchising. Συνοψίζοντας, στο έκτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται μία μελέτη για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στα δίκτυα franchise καθώς και μια έρευνα του περιοδικού Franchise Success, Πανόραμα Franchise 2011 για την τάση ένταξης νέων δικαιοδόχων σε ένα σύστημα franchise σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Τέλος, παρουσιάζονται οι εταιρείες Goody’s ΑΕ, OK! ANYTIME MARKETS AE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ καθώς και οι προϋποθέσεις ένταξης στο δίκτυο franchising τους. el
dc.format.extent 52 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΔΙΚΑΙΟΧΡΗΣΙΕΣ (ΕΜΠΟΡΙΟ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ) el
dc.subject ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ el
dc.subject.ddc 658.8708 el
dc.title Τα συστήματα δικαιόχρησης- franchising στην Ελλάδα el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Franchising el
dc.subject.keyword Δικαιοχρησίες el
dc.subject.keyword Επιχειρήσεις el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές