Περίληψη:
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της καινοτομίας
στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και πως αυτή μετατρέπεται σε
επιχειρηματικότητα και ανταγωνιστικότητα με τα μέγιστα οφέλη για την
επιχείρηση.
Στις μέρες μας, περισσότερο από ότι στο παρελθόν, εξαιτίας του
αυξανόμενου ανταγωνισμού και της τρομερής κρίσης αλλά και των μεγάλων
αναγκών των επιχειρήσεων ο ρόλος του λογιστή αλλάζει, μετεξελίσσεται και
πλέον στην Ελλάδα καθίσταστε πολυπράγμων και στην ουσία ο δεύτερος
σημαντικός μετά των επιχειρηματιών όσο αφορά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Ο σημερινός λογιστής οφείλει όχι μόνο να είναι πιστός στη καταγραφή,
στη σωστή απεικόνιση και ισορροπία των λογαριασμών του ενεργητικού και του
παθητικού της επιχείρησης, αλλά και καλός γνώστης των λογιστικών προτύπων,
της πολυνομίας, του παγκόσμιου οικονομικού κλίματος που επικρατεί και
σίγουρα της πραγματικής εικόνας της οικονομίας και όχι μόνο των θεωρητικών
στοιχείων.
Στη Ελλάδα, όπου και θα επικεντρωθούμε, παρατηρούμε την τελευταία
δεκαετία τη συρρίκνωση και το κλείσιμο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που
δίνουν σταδιακά τη θέση τους στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, ξένων
πολλές φορές συμφερόντων. Μια επιχείρηση που μένει στάσιμη και δεν
αναπτύσσεται σύμφωνα με τις επιταγές του οικονομικού περιβάλλοντος, είναι
αναγκασμένη να τεθεί εκτός αγοράς.