Περίληψη:
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των απαιτήσεων και η ανάπτυξη λογισμικού με εξουσιοδοτημένη πρόσβαση χρηστών, στην οποία θα γίνεται διαχείριση των επαφών, ραντεβού, υπηρεσιών ενός γραφείου παροχής υπηρεσιών (τύπου CRM).
Μέσω του λογισμικού αυτού ο κάθε χρήστης αποκτά την δυνατότητα να διαχειρίζεται τις επαφές του από το smartphone του, μέσω της ιστοσελίδας, αλλά και από προσωπικό υπολογιστή με λειτουργικό σύστημα Windows, μέσω της desktop εφαρμογής, και θα περιλαμβάνει:
• Πλήρης διαχείριση πελατών (εισαγωγή, επεξεργασία, διαγραφή)
• Διαχείριση δημογραφικών στοιχείων
• Οργάνωση περιφερειών (περιοχή, δημοτικό διαμέρισμα κ.α.)
• Οργάνωση Επαγγελμάτων/ Εργασιών/ Επαφών
• Πλήρες Εορτολόγιο/ Γενεθλιολόγιο
• Μαζική αποστολή μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) χωρίς να θεωρούνται spam
• Τηλεφωνικό κατάλογο πελατών
• Εκτύπωση παραμετρικών ετικετών/ ετικετών αλληλογραφίας
• Καταγραφή αιτημάτων/υπηρεσιών πελατών και παρακολούθησης της προόδου αυτών
• Δυνατότητα κλήσεις των επαφών από την εφαρμογή
• Διαχείριση ραντεβού
Η πρόσβαση μπορεί να γίνει ταυτόχρονα από πολλούς χρήστες από διαφορετικές συσκευές. Το Λογισμικό Διαχείρισης γραφείου θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τοπικό δίκτυο Η/Υ, από το web, από Smartphone.