Η θέση και ο ρόλος των τεχνολογιών της πληροφορικής και των επικοινωνιών στη διδασκαλία των μαθηματικών στα ελληνικά Γυμνάσια

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σάλτας, Βασίλειος
dc.contributor.author Αποστολίδης, Νεόφυτος
dc.contributor.author Διαμαντίδης, Λεωνίδας
dc.date.accessioned 2015-06-10T17:44:53Z
dc.date.available 2015-06-10T17:44:53Z
dc.date.issued 2013-11
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1200
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η συνεχής ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ταχυτάτη μετάδοση της πληροφορίας έχει φέρει σημαντικές εξελίξεις σε διαφόρους τομείς, ένας από αυτούς είναι και η εκπαίδευση. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την μελέτη των νέων μεθόδων διδασκαλίας των μαθηματικών σε επίπεδο γυμνάσιου καθώς και το βαθμό χρήσης των νέων αυτών μεθόδων από τους καθηγητές μαθηματικών στην ελληνική εκπαίδευση. Θα μπορούσαμε να χωρίσουμε την πτυχιακή εργασία σε δυο κομμάτια, στο θεωρητικό κομμάτι που αποτελείται από τα τέσσερα πρώτα κεφάλαια και στο ερευνητικό κομμάτι που αποτελείται από τα επόμενα τρία κεφάλαια. Στα κεφάλαια που αποτελούν το θεωρητικό κομμάτι γίνεται αναφορά στις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και κυρίως στην χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή δίνοντας έμφαση στην χρήση διαδραστικού πινάκα, βιντεοσκόπησης και στην χρήση της σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης σε επίπεδο γυμνάσιου. Στην συνεχεία γίνεται αναφορά στην σχέση μεταξύ των μαθηματικών και της πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επίσης γίνεται αναφορά στην παράλληλη διδασκαλία μαθηματικών και πληροφοριακών εννοιών καθώς επίσης και στην έννοια του λογισμικού μαθηματικών. Αναφορά γίνεται επίσης και στην χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή σε όλο το φάσμα της δευτεροβάθμιας ελληνικής εκπαίδευσης. Τέλος γίνεται αναφορά στη χρήση των λογισμικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα κεφάλαια που ακολουθούν πραγματεύονται το ερευνητικό κομμάτι της πτυχιακής εργασίας όπου γίνεται αναφορά στις βασικές αρχές που χρησιμοποιούνται γενικά στην διεξαγωγή μιας έρευνας. Επίσης γίνεται αναφορά στους συντελεστές και στους δείκτες που χρησιμοποιούνται καθώς και στους παράγοντες που μειώνουν την αξιοπιστία μιας έρευνας. Επίσης γίνεται αναφορά και ανάλυση του τρόπου με τον όποιο εργαστήκαμε για την ολοκλήρωση αυτής της έρευνας, των μεθόδων που χρησιμοποιήσαμε, των ατόμων που συμμετείχαν, των πηγών και των βοηθητικών στοιχείων από τα όποια αντλήσαμε τις πληροφορίες. Το έβδομο κεφάλαιο αποτελεί την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας όπου γίνεται η στατιστική επεξεργασία των λαμβανόμενων αποτελεσμάτων με την χρήση του προγράμματος SPSS. Στο τελευταίο μέρος της πτυχιακής εργασίας παρατίθενται η ξένη και η ελληνική βιβλιογραφία , τα συμπεράσματα καθώς και το παράρτημα με το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο για την διεξαγωγή της έρευνας. el
dc.format.extent 114 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ) el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ el
dc.subject.ddc 510 el
dc.title Η θέση και ο ρόλος των τεχνολογιών της πληροφορικής και των επικοινωνιών στη διδασκαλία των μαθηματικών στα ελληνικά Γυμνάσια el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μαθηματικά el
dc.subject.keyword Μέθοδοι διδασκαλίας el
dc.subject.keyword Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών el
dc.subject.keyword Γυμνάσια el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές