Η επίδραση της γλώσσας του σώματος στο μάρκετινγκ

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Λιακοπούλου, Παρασκευή-Δέσποινα
dc.date.accessioned 2015-06-10T08:05:33Z
dc.date.available 2015-06-10T08:05:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1169
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Ο επαγγελματίας πωλητής όντας ειδικός στο να επικοινωνεί και να κατανοεί τους ανθρώπους, πρέπει να είναι σε θέση να ερμηνεύει και τη γλώσσα του σώματός τους. Επιπλέον να αντιλαμβάνεται ότι κάθε άτομο με το οποίο επικοινωνεί είναι διαφορετικό. Υπάρχουν, παρ’ όλα αυτά, συγκεκριμένες κινήσεις της γλώσσας του σώματος που είναι κοινές για όλους. Στην προσωπική μας ζωή, στην καθημερινότητα αλλά και στην επαγγελματική ζωή, η γλώσσα του σώματος παρέχει επικοινωνιακά της ομιλίας μας καθώς έρευνες έχουν δείξει ότι το 65% της ανθρώπινης επικοινωνίας πραγματοποιείται μέσα από την χρήση λέξεων. Ο σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να αποκρυπτογραφήσει ένα μέρος της γλώσσας του σώματος όσο αφορά τις κινήσεις και κάποιες αισθήσεις του ανθρώπινου σώματος, και να παρουσιάσει ένα τρόπο ώστε ο επιχειρηματίας να μπορεί να ‘διαβάζει’ κάποια από τα σιωπηλά μηνύματα που εκπέμπουν οι άλλοι προς αυτόν. Για τις ανάγκες της έρευνας σχεδιάστηκε πρωτότυπο ερωτηματολόγιο. Τα ευρήματα δείχνουν πως οι καταναλωτές πιστεύουν πως ένα μεγάλο, σταθερό, ισχυρό βλέμμα που κοιτάει κατάματα είναι ένα έντονο σήμα της γλώσσας του σώματος ότι κάποιος λέει την αλήθεια. Επιπρόσθετα η γλώσσα του σώματος του επιχειρηματία-πωλητή επηρεάζει τον καταναλωτή σε πολύ μεγάλο βαθμό. Η κατανόηση της γλώσσας του σώματος μπορεί να έχει θετική επίδραση σε συνεργασίες στον επαγγελματικό τομέα. el
dc.format.extent 69 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Η επίδραση της γλώσσας του σώματος στο μάρκετινγκ el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Γλώσσα του σώματος el
dc.subject.keyword Επικοινωνία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές