Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη των παραγόντων ικανοποίησης των εργαζομένων διάφορων τουριστικών επιχείρησεων του Ν. Ηρακλείου (ξενοδοχείων, χώρων εστίασης, τουριστικών γραφείων) και του βαθμού που οι παράγοντες αυτοί επηρεάζουν τις εργασιακές σχέσεις τους. Στα δύο πρώτα κεφάλαια, παρατίθενται ορισμοί, θεωρίες και το γενικότερο πλαίσιο, γύρω από τις εργασιακές σχέσεις και την εργασιακή ικανοποίηση. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύεται το ημιδομημένο ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από το δείγμα της έρευνας. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η προσωπική συνέντευξη εργαζομένων των επιχειρήσεων. Πραγματοποιήθηκε η ομαδοποίηση των απαντήσεών τους και η διαγραμματική τους απόδοσή, ώστε να αναλυθούν τα αποτελέσματα. Στο τελευταίο κεφάλαιο, γίνεται η εξαγωγή των συμπερασμάτων της έρευνας.