dc.contributor.advisor |
Αζαρία, Αλμπέρτος |
|
dc.contributor.author |
Ιωαννίδου, Ηλιάννα |
|
dc.date.accessioned |
2015-05-29T08:32:14Z |
|
dc.date.available |
2015-05-29T08:32:14Z |
|
dc.date.issued |
2014-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1015 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης των προγραμμάτων βιωματικής εκπαίδευσης ενηλίκων σε ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα στους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.
Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα στα οποία στοχεύει να απαντήσει η συγκεκριμένη μελέτη είναι τα παρακάτω:
Ερευνητικό ερώτημα Α: Συμβάλει η χρήση της βιωματικής μάθησης στην αύξηση της παραγωγικότητας της επιχείρησης; Αν ναι με ποιον τρόπο και σε ποιους τομείς γίνεται αυτό;
Ερευνητικό ερώτημα Β: Ποιοι παράγοντες-προϋποθέσεις, επηρεάζουν την επιτυχή εφαρμογή της Βιωματικής Εκπαίδευσης σε ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης ενηλίκων στους κλάδους του μάρκετινγκ και των πωλήσεων σε επιχειρήσεις στην Ελλάδα;
Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η περιγραφική έρευνα καθώς επιτρέπει την ακριβή περιγραφή των μεταβλητών που εξετάζονται. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε η δομημένη συνέντευξη με σκόπιμη δειγματοληψία από συμμετέχοντες που πληρούν τα κριτήρια που συνάδουν με τον σκοπό της παρούσας ποιοτικής έρευνας.
Κατόπιν ανάλυσης των δεδομένων καταλήγουμε στα συμπεράσματα πως α) η χρήση της βιωματικής μάθησης σε ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα συμβάλει στην αύξηση της παραγωγικότητας από αρκετά έως πολύ και β) οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχή έκβαση των προγραμμάτων είναι πέντε: Η σύνδεση των στόχων του προγράμματος και των αναγκών των μελών, οι ικανότητες του καθηγητή, η πρόκληση του ενδιαφέροντος, το περιβάλλον και τέλος η συζήτηση μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας. |
el |
dc.format.extent |
135 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ |
el |
dc.subject.ddc |
370.1523 |
el |
dc.title |
Η χρήση της βιωματικής εκπαίδευσης σε ενδοεπιχειρησιακά εκπαιδευτικά προγράμματα ενηλίκων στους τομείς των πωλήσεων του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Βιωματική εκπαίδευση |
el |
dc.subject.keyword |
Βιωματική μάθηση |
el |
dc.subject.keyword |
Εκπαίδευση ενηλίκων |
el |
dc.subject.keyword |
Ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης ενηλίκων |
el |
dc.subject.keyword |
Επαγγελματική κατάρτιση |
el |