Η χρήση της βιωματικής εκπαίδευσης σε ενδοεπιχειρησιακά εκπαιδευτικά προγράμματα ενηλίκων στους τομείς των πωλήσεων του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αζαρία, Αλμπέρτος
dc.contributor.author Ιωαννίδου, Ηλιάννα
dc.date.accessioned 2015-05-29T08:32:14Z
dc.date.available 2015-05-29T08:32:14Z
dc.date.issued 2014-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1015
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης των προγραμμάτων βιωματικής εκπαίδευσης ενηλίκων σε ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα στους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα στα οποία στοχεύει να απαντήσει η συγκεκριμένη μελέτη είναι τα παρακάτω: Ερευνητικό ερώτημα Α: Συμβάλει η χρήση της βιωματικής μάθησης στην αύξηση της παραγωγικότητας της επιχείρησης; Αν ναι με ποιον τρόπο και σε ποιους τομείς γίνεται αυτό; Ερευνητικό ερώτημα Β: Ποιοι παράγοντες-προϋποθέσεις, επηρεάζουν την επιτυχή εφαρμογή της Βιωματικής Εκπαίδευσης σε ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης ενηλίκων στους κλάδους του μάρκετινγκ και των πωλήσεων σε επιχειρήσεις στην Ελλάδα; Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η περιγραφική έρευνα καθώς επιτρέπει την ακριβή περιγραφή των μεταβλητών που εξετάζονται. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε η δομημένη συνέντευξη με σκόπιμη δειγματοληψία από συμμετέχοντες που πληρούν τα κριτήρια που συνάδουν με τον σκοπό της παρούσας ποιοτικής έρευνας. Κατόπιν ανάλυσης των δεδομένων καταλήγουμε στα συμπεράσματα πως α) η χρήση της βιωματικής μάθησης σε ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα συμβάλει στην αύξηση της παραγωγικότητας από αρκετά έως πολύ και β) οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχή έκβαση των προγραμμάτων είναι πέντε: Η σύνδεση των στόχων του προγράμματος και των αναγκών των μελών, οι ικανότητες του καθηγητή, η πρόκληση του ενδιαφέροντος, το περιβάλλον και τέλος η συζήτηση μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας. el
dc.format.extent 135 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ el
dc.subject TEICM::ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ el
dc.subject.ddc 370.1523 el
dc.title Η χρήση της βιωματικής εκπαίδευσης σε ενδοεπιχειρησιακά εκπαιδευτικά προγράμματα ενηλίκων στους τομείς των πωλήσεων του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Βιωματική εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Βιωματική μάθηση el
dc.subject.keyword Εκπαίδευση ενηλίκων el
dc.subject.keyword Ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης ενηλίκων el
dc.subject.keyword Επαγγελματική κατάρτιση el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές