Τουριστικό μάρκετινγκ: η περίπτωση του ξενοδοχείου Mandrino

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Αγραφιώτου, Ερατώ
dc.date.accessioned 2015-05-29T06:19:38Z
dc.date.available 2015-05-29T06:19:38Z
dc.date.issued 2014-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1008
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στις τουριστικές επιχειρήσεις που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και έχει σκοπό τη μελέτη του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου "Mandrino", που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη στο θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος, παρουσιάζονται γενικά στοιχεία του τουρισμού και η έννοια του μάρκετινγκ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελετάται, η σημαντικότητα του στρατηγικού σχεδιασμού, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόζεται το μίγμα μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες. Στο πρακτικό μέρος παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας που αφορούν το ξενοδοχείο "Mandrino". Χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της μελέτης περίπτωσης (case study) και αντλήθηκαν στοιχεία από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές. Η άντληση των πρωτογενών στοιχείων έγινε μέσω προσωπικής συνέντευξης με το Δημήτριο Μανδρίνο, εγγονό του ιδρυτή του ξενοδοχείου και τον Ιωάννη Μανδρίνο, Γενικό Διευθυντή του ξενοδοχείου. Τα δευτερογενή στοιχεία προέκυψαν κυρίως από το διαδικτυακό τόπο της εταιρείας. Τα αποτελέσματα της έρευνας που προέκυψαν αποδεικνύουν πως με την ορθή μελέτη και χρήση του μάρκετινγκ, το ξενοδοχείο "Mandrino" έχει πετύχει τους στόχους που έχει θέσει και προσπαθεί, συνεχώς, να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών. Τέλος, κατάφερε να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες του, διαγράφοντας μια επιτυχημένη πορεία από τη γέννηση του μέχρι και σήμερα. el
dc.format.extent 59 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 647.940688 el
dc.title Τουριστικό μάρκετινγκ: η περίπτωση του ξενοδοχείου Mandrino el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τουριστικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Τουρισμός el
dc.subject.keyword Ξενοδοχεία el
dc.subject.keyword Στρατηγικός σχεδιασμός el
dc.subject.keyword Στρατηγικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ξενοδοχείο Mandrino el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές