Πλοήγηση ανά Θέμα "TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Τσιώλη, Βαΐα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007-03)
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσει τις αντιλήψεις των χρηστών σε σχέση με την αλληλεπίδραση των δικτυακών τόπων ξενοδοχειακών μονάδων. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυξανόμενη δυναμικότητα ...
  • Αγραφιώτου, Ερατώ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στις τουριστικές επιχειρήσεις που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και έχει σκοπό τη μελέτη του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου "Mandrino", που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Η ...