Πλοήγηση ανά Θέμα "ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Spyrantis, Pavlos; Σπυράντης, Παύλος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Ο βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι η διείσδυση στις Βασικές λειτουργίες του μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα, δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση τους στον τουριστικό ...
  • Κακαβάνη, Σταματία; Τσιγάρου, Ηλιάδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, LinkedIn, Twitter και Instagram έφεραν επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, δημιουργούν δίκτυα και ανταλλάσσουν πληροφορίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν ...
  • Πέμπε, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Το marketing είναι η διαχείριση διαδικασιών για την αναγνώριση, πρόβλεψη και ικανοποίηση των αναγκών των πελατών αποδοτικότερα. Σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό το marketing επικεντρώνεται στον πελάτη, ενώ στην ίδια στιγμή ...
  • Κώτογλου, Στέργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και ...
  • Ασλανίδου, Σουλτάνα; Σαριμπανίδου, Ευγενία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Η παρουσία της διαφήμισης έχει επηρεάσει τον πυρήνα της οικονομίας και των επιχειρήσεων διαμορφώνοντας ταυτόχρονα καταναλωτικά πρότυπα. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια αυξήθηκε η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social ...
  • Ασλανίδου, Μελίνα; Σανοζίδου, Ευτυχία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Στον τομέα των επιχειρήσεων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ...