Πλοήγηση ανά Θέμα "TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Μητσόπουλος, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Τόσο η διαφήμιση όσο και η προπαγάνδα έχουν στόχο να επηρεάσουν τον άνθρωπο. Η διαφήμιση όμως αφορά, κατά κύριο λόγο, υλικά αγαθά ενώ η προπαγάνδα γίνεται με στόχο ιδεολογικό, δηλαδή αφορά ιδέες ή πνευματικές αξίες. Η ...
  • Τρομπούκη, Αριστέα; Λεοντή, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν στόχο να ερευνήσει και να δώσει απαντήσεις σε θέματα που έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο με τα εξής: 1)Βασιζόμενες σε ποιους παράγοντες οι διαφημιστικές εταιρίες χρησιμοποιούν τη γυναίκα ...
  • Τεκεδοπούλου, Χρυσούλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν στόχο να ερευνήσει και να δώσει απαντήσεις σε θέματα που έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο με τα εξής: 1) Βασιζόμενες σε ποιους παράγοντες οι διαφημιστικές εταιρίες χρησιμοποιούν τη γυναίκα ...
  • Καδή, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Με την επέκταση της επικοινωνίας, οι άνθρωποι συνεχώς επηρεάζονται από την ποικιλία των μηνυμάτων και των εικόνων που δέχονται από τις διαφορετικές μορφές των μέσων ενημέρωσης. Μεταξύ αυτών είναι η διαφήμιση, με τις ...
  • Παπαδοπούλου, Χάιδω (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-09)
    Όλα ξεκινούν απ’ το σημερινό τρόπο ζωής, καθώς και από την ύπαρξη μεγάλης ποικιλίας αγαθών και προϊόντων. Η μαζική παραγωγή των διαφόρων προϊόντων οδήγησε στην μαζική ζήτηση και αντιστρόφως, με αποτέλεσμα να μειωθεί το ...
  • Λαπαδώνη, Ιωάννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2009-10)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση της έννοιας του τουρισμού που είναι ένας πολύ διαδεδομένος τρόπος ψυχαγωγίας καθώς επίσης και των διαφόρων μορφών του που χαρακτηρίζονται από την ύπαρξη ειδικού κινήτρου στη ...