Πλοήγηση ανά Θέμα "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Χατζημπετέλης, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-05)
    Ο σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η παρουσίαση και ανάλυση των βασικών εννοιών της νευροεπιστήμης και το πλαίσιο μελέτης και έρευνάς της, δηλαδή την ανάπτυξη, δομή και λειτουργία του νευρικού μας συστήματος. Επίσης θα ...
  • Καζάκου, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2023-02)
    Το Νευρομάρκετινγκ αποτελεί αναδυόμενο πεδίο στρατηγικής το οποίο μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα και χρησιμοποιεί σύγχρονες τεχνικές. Παρακολουθεί τη λειτουργία του ...