dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Χατζηπαναγιώτου, Νικόλαος |
|
dc.date.accessioned |
2015-05-27T14:29:59Z |
|
dc.date.available |
2015-05-27T14:29:59Z |
|
dc.date.issued |
2013-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/990 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να καταγράψει και να παρουσιάσει τις στρατηγικές επικοινωνίας μάρκετινγκ που εφαρμόζει η Lidl Hellas με σκοπό την προώθηση των προϊόντων της και την προβολή της γενικότερης εικόνας της. Τα στοιχεία που περιλαμβάνει η εργασία αντλήθηκαν από δευτερογενής πηγές δεδομένων, αλλά και από συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε με υψηλόβαθμο στέλεχος της επιχείρησης που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του. Η εργασία είναι χωρισμένη σε δύο μέρη. Αρχικά, αναφέρονται σε θεωρητικό επίπεδο οι στρατηγικές ενέργειες που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις και τα εργαλεία προώθησης που έχουν στη διάθεσή τους. Στην συνέχεια παρουσιάζεται το πρακτικό μέρος της εργασίας, όπου αναφέρονται οι στρατηγικές μάρκετινγκ και προώθησης που εφαρμόζει η Lidl, αλλά και τα εργαλεία επικοινωνίας μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Συμπερασματικά, γίνεται αντιληπτό ότι οι καταναλωτές αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την Lidl. Η επιχείρηση δίνει μεγάλη βαρύτητα στην ικανοποίηση των αναγκών τους, καθώς και στην εφαρμογή ενός προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ που θα επιφέρει αύξηση της ανταπόκρισης τους. |
el |
dc.format.extent |
78 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ::ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject.ddc |
658.802 |
el |
dc.title |
Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ: η περίπτωση της Lidl Hellas |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Στρατηγικές προώθησης |
el |
dc.subject.keyword |
Εργαλεία επικοινωνίας μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Lidl |
el |