Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ: η περίπτωση της Lidl Hellas

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Χατζηπαναγιώτου, Νικόλαος
dc.date.accessioned 2015-05-27T14:29:59Z
dc.date.available 2015-05-27T14:29:59Z
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/990
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να καταγράψει και να παρουσιάσει τις στρατηγικές επικοινωνίας μάρκετινγκ που εφαρμόζει η Lidl Hellas με σκοπό την προώθηση των προϊόντων της και την προβολή της γενικότερης εικόνας της. Τα στοιχεία που περιλαμβάνει η εργασία αντλήθηκαν από δευτερογενής πηγές δεδομένων, αλλά και από συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε με υψηλόβαθμο στέλεχος της επιχείρησης που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του. Η εργασία είναι χωρισμένη σε δύο μέρη. Αρχικά, αναφέρονται σε θεωρητικό επίπεδο οι στρατηγικές ενέργειες που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις και τα εργαλεία προώθησης που έχουν στη διάθεσή τους. Στην συνέχεια παρουσιάζεται το πρακτικό μέρος της εργασίας, όπου αναφέρονται οι στρατηγικές μάρκετινγκ και προώθησης που εφαρμόζει η Lidl, αλλά και τα εργαλεία επικοινωνίας μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Συμπερασματικά, γίνεται αντιληπτό ότι οι καταναλωτές αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την Lidl. Η επιχείρηση δίνει μεγάλη βαρύτητα στην ικανοποίηση των αναγκών τους, καθώς και στην εφαρμογή ενός προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ που θα επιφέρει αύξηση της ανταπόκρισης τους. el
dc.format.extent 78 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ::ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject.ddc 658.802 el
dc.title Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ: η περίπτωση της Lidl Hellas el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Στρατηγικές προώθησης el
dc.subject.keyword Εργαλεία επικοινωνίας μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Lidl el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές