dc.contributor.advisor |
Αναστασίου, Χρήστος |
|
dc.contributor.author |
Σαμαρτζής, Μάριος |
|
dc.contributor.author |
Λίβανος, Δημήτριος |
|
dc.date.accessioned |
2015-05-21T11:16:54Z |
|
dc.date.available |
2015-05-21T11:16:54Z |
|
dc.date.issued |
2013-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/953 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας είναι διαθέσιμο κατόπιν αιτήματος |
el |
dc.description.abstract |
Το θέμα της διπλωματικής αυτής εργασίας πρόεκυψε παρατηρώντας την λειτουργία της σχολής μας. Πληκτρολογώντας την διεύθυνση http://www.adip.gr/eks/A%20TEI%20Serres%20Informatics%20&%20Telecommunications_FINAL.pdf αντιλαμβάνεται κανείς την ουσία του προβλήματος. Στον παρακάτω πίνακα παρατηρείται κάτι αξιοπερίεργο.
Δηλαδή ο αριθμός των τελειόφοιτων είναι υπερβολικά μικρός σε σχέση με τον αριθμό των ατόμων που εισήχθησαν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Ο χρόνος φοίτησης δε, είναι διπλάσιος του κανονικού. Από την άλλη όμως, το προσωπικό και το πρόγραμμα σπουδών θεωρείται εφάμιλλο των καλύτερων ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Επίσης ο υλικός και κτιριακός εξοπλισμός της σχολής είναι άριστος. Αναρωτιέται λοιπόν κανείς ποιοι είναι οι λόγοι που δημιουργούν το πρόβλημα αυτό και φυσικά με ποιον τρόπο θα μπορούσε να αποφευχθεί.
Έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί διάφοροι λόγοι. Η ομάδα μας διάλεξε να αναλύσει μια πλευρά που πιστεύουμε ότι δεν έχει ερευνηθεί αρκετά. Έχει σχέση με τις μαθησιακές δυσκολίες. Αυτές οι οποίες μπορούν να ανακαλυφτούνε ακόμα σε πολύ μικρές ηλικίες μέσω του σχολικού αλλά και του οικογενειακού περιβάλλοντος. Εμείς θα εξετάσουμε το σχολικό περιβάλλον. Προκύπτει όμως ένα πρόβλημα: Λόγω έλλειψης ενημέρωσης των διδασκόντων τις περισσότερες φορές τα προβλήματα αυτά μεταφράζονται ως μη δεκτικότητας του μαθητή-φοιτητή.
Καλό θα ήταν όμως πριν προχωρήσουμε στην ανάλυση του προγράμματος να δώσουμε μια εικόνα για την φύση των προβλημάτων αυτών. Πρόκειται για προβλήματα τα οποία σήμερα, με την εξέλιξη της επιστήμης, αντιμετωπίζονται πια εύκολα. |
el |
dc.format.extent |
71 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ::ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗ |
el |
dc.subject |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
el |
dc.subject.ddc |
005.1 |
el |
dc.title |
Ψηφιακή εξέταση με απώτερο σκοπό την ανίχνευση πιθανών μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μαθησιακές δυσκολίες |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδικτυακή εφαρμογή |
el |
dc.subject.keyword |
Αξιολόγηση καθηγητών |
el |
dc.subject.keyword |
Πολλαπλές ερωτήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Ερωτηματολόγια |
el |