Ψηφιακή εξέταση με απώτερο σκοπό την ανίχνευση πιθανών μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αναστασίου, Χρήστος
dc.contributor.author Σαμαρτζής, Μάριος
dc.contributor.author Λίβανος, Δημήτριος
dc.date.accessioned 2015-05-21T11:16:54Z
dc.date.available 2015-05-21T11:16:54Z
dc.date.issued 2013-11
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/953
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας είναι διαθέσιμο κατόπιν αιτήματος el
dc.description.abstract Το θέμα της διπλωματικής αυτής εργασίας πρόεκυψε παρατηρώντας την λειτουργία της σχολής μας. Πληκτρολογώντας την διεύθυνση http://www.adip.gr/eks/A%20TEI%20Serres%20Informatics%20&%20Telecommunications_FINAL.pdf αντιλαμβάνεται κανείς την ουσία του προβλήματος. Στον παρακάτω πίνακα παρατηρείται κάτι αξιοπερίεργο. Δηλαδή ο αριθμός των τελειόφοιτων είναι υπερβολικά μικρός σε σχέση με τον αριθμό των ατόμων που εισήχθησαν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Ο χρόνος φοίτησης δε, είναι διπλάσιος του κανονικού. Από την άλλη όμως, το προσωπικό και το πρόγραμμα σπουδών θεωρείται εφάμιλλο των καλύτερων ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Επίσης ο υλικός και κτιριακός εξοπλισμός της σχολής είναι άριστος. Αναρωτιέται λοιπόν κανείς ποιοι είναι οι λόγοι που δημιουργούν το πρόβλημα αυτό και φυσικά με ποιον τρόπο θα μπορούσε να αποφευχθεί. Έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί διάφοροι λόγοι. Η ομάδα μας διάλεξε να αναλύσει μια πλευρά που πιστεύουμε ότι δεν έχει ερευνηθεί αρκετά. Έχει σχέση με τις μαθησιακές δυσκολίες. Αυτές οι οποίες μπορούν να ανακαλυφτούνε ακόμα σε πολύ μικρές ηλικίες μέσω του σχολικού αλλά και του οικογενειακού περιβάλλοντος. Εμείς θα εξετάσουμε το σχολικό περιβάλλον. Προκύπτει όμως ένα πρόβλημα: Λόγω έλλειψης ενημέρωσης των διδασκόντων τις περισσότερες φορές τα προβλήματα αυτά μεταφράζονται ως μη δεκτικότητας του μαθητή-φοιτητή. Καλό θα ήταν όμως πριν προχωρήσουμε στην ανάλυση του προγράμματος να δώσουμε μια εικόνα για την φύση των προβλημάτων αυτών. Πρόκειται για προβλήματα τα οποία σήμερα, με την εξέλιξη της επιστήμης, αντιμετωπίζονται πια εύκολα. el
dc.format.extent 71 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ::ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗ el
dc.subject ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ el
dc.subject.ddc 005.1 el
dc.title Ψηφιακή εξέταση με απώτερο σκοπό την ανίχνευση πιθανών μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μαθησιακές δυσκολίες el
dc.subject.keyword Διαδικτυακή εφαρμογή el
dc.subject.keyword Αξιολόγηση καθηγητών el
dc.subject.keyword Πολλαπλές ερωτήσεις el
dc.subject.keyword Ερωτηματολόγια el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές