dc.contributor.advisor |
Μαστοροκώστας, Πάρις |
|
dc.contributor.author |
Γεωργομήτρος, Κωνσταντίνος |
|
dc.date.accessioned |
2015-05-12T10:36:47Z |
|
dc.date.available |
2015-05-12T10:36:47Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/891 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ::ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ::ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ |
el |
dc.subject |
ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ -- ΣΧΕΔΙΑΣΗ |
el |
dc.subject |
UNITY (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ) |
el |
dc.subject |
ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΟΘΟΝΗΣ |
el |
dc.subject.ddc |
794.81526 |
el |
dc.title |
Σχεδίαση και υλοποίηση παιχνιδιού σε τρισδιάστατο περιβάλλον με χρήση της μηχανής Unity-3D |
el |
dc.title |
Α 3D video game design and implementation by use of Unity-3D engine |
en |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Σχεδίαση παιχνιδιού |
el |
dc.subject.keyword |
Μηχανή Unity-3D |
el |
dc.subject.keyword |
Video games |
el |
dc.subject.keyword |
Τρισδιάστατο περιβάλλον |
el |