Εφαρμογές εσωτερικού ελέγχου σε μεσαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ: η περίπτωση του ομίλου Κάντζα

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καρανάσιος, Νικόλαος
dc.contributor.author Χριστοδουλίδης, Γεώργιος
dc.date.accessioned 2015-04-01T11:21:35Z
dc.date.available 2015-04-01T11:21:35Z
dc.date.issued 2013-11
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/635
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Μέσα στην πολύπλοκη και συνεχώς εξελισσόμενη σημερινή οικονομική πραγματικότητα, ο ρόλος του ελεγκτή αποκτά συνεχώς βαρύνουσα σημασία. Ο έλεγχος των μεγάλων οικονομικών μονάδων, που συγκεντρώνουν αξιόλογο πλούτο καθίσταται σήμερα όλο και πιο επιτακτικός. Ο πειρασμός για ατασθαλίες, καταχρήσεις, απόκρυψη στοιχείων και λοιπές κακές διαχειρίσεις είναι μεγάλος προκειμένου διάφορα άτομα να απολαμβάνουν για το δικό τους συμφέρον οικονομικά οφέλη. Παράλληλα η ανάγκη για να διασαφηνιστούν πλήρως οι δραστηριότητες μιας επιχείρησης επιβάλλει τον έλεγχο από τους Ορκωτούς λογιστές οι οποίοι έχουν ως κατευθυντήρια γραμμή τα ελεγκτικά πρότυπα και αρχές. Ως έννοια η ελεγκτική διακρίνεται για το εύρος και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει. Διακρίνεται δε σε εσωτερική, εξωτερική και κρατική ελεγκτική και κατέχει αξιόλογη θέση στην οικονομική ζωή με θεσμοθετημένες νομικές διατάξεις και με έμπειρες ομάδες ελεγκτών για την άσκησή της. Η γνώμη των ελεγκτών έχει βαρύνουσα σημασία από τις ελεγχόμενες οικονομικές μονάδες και το πόρισμά τους, που συνοδεύει τους ισολογισμούς των ελεγχόμενων εταιρειών, αποτελεί αντικείμενο ιδιαίτερης μελέτης από τους αξιολογητές των στοιχείων. Επιστημονικά προκύπτει ότι ο εσωτερικός έλεγχος, θεωρείται ως το αποτελεσματικότερο μέσο των επιχειρήσεων για την προάσπιση των περιουσιακών τους στοιχείων και των εσόδων τους. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανάπτυξη ενός θεωρητικού πλαισίου για την έννοια της ελεγκτικής και του εσωτερικού ελέγχου καθώς και η παρουσίαση ενός ορθολογικού πλαισίου σχετικά με τις μεθόδους και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται με τον εσωτερικό έλεγχο σε μια τοπική μικρομεσαία επιχείρηση Σούπερ Μάρκετ. el
dc.format.extent 86 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ el
dc.subject ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ el
dc.subject.ddc 657.45 el
dc.title Εφαρμογές εσωτερικού ελέγχου σε μεσαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ: η περίπτωση του ομίλου Κάντζα el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ελεγκτική el
dc.subject.keyword Εσωτερικός έλεγχος el
dc.subject.keyword Εξωτερικός έλεγχος el
dc.subject.keyword Εσωτερικοί Ελεγκτές el
dc.subject.keyword ΚΑΝΤΖΑΣ Α.Ε.Β.Ε. el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές