User interface στην ηλεκτρονική τραπεζική

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φραγκίδης, Γαρύφαλλος
dc.contributor.author Σταύρου, Νικόλαος
dc.date.accessioned 2015-04-01T09:39:49Z
dc.date.available 2015-04-01T09:39:49Z
dc.date.issued 2014-01
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/621
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Πολλές τράπεζες έχουν εδραιώσει την παρουσία τους στο Διαδίκτυο και πολλές άλλες προχωρούν στη σχετική διαδικασία. Με τη χρήση τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και δικτύων, μια τράπεζα μπορεί να προσεγγίσει πελάτες και να τους παρέχει όχι μόνο γενικές πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες της, αλλά και τη δυνατότητα διενέργειας τραπεζικών συναλλαγών διαδραστικά. Με την ηλεκτρονική τραπεζική, οι πελάτες των τραπεζών μπορούν να ζητήσουν πληροφορίες και να διεξάγουν περισσότερες τραπεζικές συναλλαγές μέσω ενός τηλεπικοινωνιακού δικτύου, χωρίς να είναι απαραίτητο να επισκεφθούν τα υποκαταστήματα της τράπεζας. Στην ηλεκτρονική τραπεζική οι πελάτες μίας τράπεζας μπορούν να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, μέσω του Διαδικτύου και πρόσφατα των κινητών τηλεφώνων, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ένα τερματικό με τον ίδιο τρόπο όπως ένα ATM (Automatic Teller Machine). Έτσι, οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην τράπεζά τους μέσω της ιστοσελίδας της, ερχόμενοι σε διεπαφή μέσω του user’s interface. Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστούν και θα συγκριθούν μεταξύ τους τα user’s interfaces δύο ελληνικών τραπεζών (της Εθνικής και της Πειραιώς). Τα user’s interfaces αποτελούν την ηλεκτρονική εικόνα μιας τράπεζας και ανάλογα με τον σχεδιασμό τους μπορούν να προσελκύσουν τους πελάτες στην υιοθέτηση ή όχι των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Η επιλογή έγινε με γνώμονα το γεγονός ότι οι δύο αυτές τράπεζες είναι οι πρώτες που προσέφεραν τραπεζικές ηλεκτρονικές συναλλαγές, με συνέπεια να θεωρείται δεδομένο ότι έχουν εξελιγμένα και εμπλουτισμένα user’s interfaces. Πέρα από αυτό, λόγω των συγχωνεύσεων των τραπεζών είναι πλέον περιορισμένη η δυνατότητα επιλογής. Στόχος είναι η καταγραφή και σύγκριση των προσφερομένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια. el
dc.format.extent 53 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ el
dc.subject.ddc 332.10285 el
dc.title User interface στην ηλεκτρονική τραπεζική el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τράπεζες el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονική τραπεζική el
dc.subject.keyword E-banking el
dc.subject.keyword Τραπεζικές υπηρεσίες el
dc.subject.keyword User-friendliness el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές