dc.contributor.advisor |
Φραγκίδης, Γαρύφαλλος |
|
dc.contributor.author |
Σταύρου, Νικόλαος |
|
dc.date.accessioned |
2015-04-01T09:39:49Z |
|
dc.date.available |
2015-04-01T09:39:49Z |
|
dc.date.issued |
2014-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/621 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Πολλές τράπεζες έχουν εδραιώσει την παρουσία τους στο Διαδίκτυο και
πολλές άλλες προχωρούν στη σχετική διαδικασία. Με τη χρήση τηλεπικοινωνιακών
συστημάτων και δικτύων, μια τράπεζα μπορεί να προσεγγίσει πελάτες και να τους
παρέχει όχι μόνο γενικές πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες της, αλλά και τη
δυνατότητα διενέργειας τραπεζικών συναλλαγών διαδραστικά. Με την ηλεκτρονική
τραπεζική, οι πελάτες των τραπεζών μπορούν να ζητήσουν πληροφορίες και να
διεξάγουν περισσότερες τραπεζικές συναλλαγές μέσω ενός τηλεπικοινωνιακού
δικτύου, χωρίς να είναι απαραίτητο να επισκεφθούν τα υποκαταστήματα της
τράπεζας. Στην ηλεκτρονική τραπεζική οι πελάτες μίας τράπεζας μπορούν να έχουν
πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, μέσω του Διαδικτύου και πρόσφατα των
κινητών τηλεφώνων, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ένα τερματικό με τον
ίδιο τρόπο όπως ένα ATM (Automatic Teller Machine). Έτσι, οι πελάτες μπορούν να
έχουν πρόσβαση στην τράπεζά τους μέσω της ιστοσελίδας της, ερχόμενοι σε διεπαφή
μέσω του user’s interface.
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστούν και θα συγκριθούν μεταξύ τους τα
user’s interfaces δύο ελληνικών τραπεζών (της Εθνικής και της Πειραιώς). Τα user’s
interfaces αποτελούν την ηλεκτρονική εικόνα μιας τράπεζας και ανάλογα με τον
σχεδιασμό τους μπορούν να προσελκύσουν τους πελάτες στην υιοθέτηση ή όχι των
ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Η επιλογή έγινε με γνώμονα το γεγονός ότι οι δύο αυτές τράπεζες είναι οι
πρώτες που προσέφεραν τραπεζικές ηλεκτρονικές συναλλαγές, με συνέπεια να
θεωρείται δεδομένο ότι έχουν εξελιγμένα και εμπλουτισμένα user’s interfaces. Πέρα
από αυτό, λόγω των συγχωνεύσεων των τραπεζών είναι πλέον περιορισμένη η
δυνατότητα επιλογής. Στόχος είναι η καταγραφή και σύγκριση των προσφερομένων
ηλεκτρονικών υπηρεσιών, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια. |
el |
dc.format.extent |
53 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ |
el |
dc.subject.ddc |
332.10285 |
el |
dc.title |
User interface στην ηλεκτρονική τραπεζική |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Τράπεζες |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονική τραπεζική |
el |
dc.subject.keyword |
E-banking |
el |
dc.subject.keyword |
Τραπεζικές υπηρεσίες |
el |
dc.subject.keyword |
User-friendliness |
el |