Για το ηλεκτρονικό εμπόριο: αξιολόγηση ιστοσελίδων εταιριών ηλεκτρονικών ειδών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Σιούτα, Ελένη
dc.contributor.author Πατσεάδης, Δημήτριος
dc.date.accessioned 2015-04-01T09:34:46Z
dc.date.available 2015-04-01T09:34:46Z
dc.date.issued 2012-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/620
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Με την ολοένα και ταχύτερη ανάπτυξη των τεχνολογιών και των επικοινωνιών και ιδίως την ραγδαία ανάπτυξη του Internet τα τελευταία χρόνια, η φύση και η δραστηριότητα του εμπορίου αλλάζει. Μια νέα μορφή εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει κάνει δυναμική εμφάνιση και διεκδικεί σημαντικό μερίδιο από το παραδοσιακό εμπόριο. Η ανάπτυξη του οφείλεται ακριβώς στο γεγονός ότι προσφέρει τη δυνατότητα να πραγματοποιηθούν κάθε είδους συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων της πώλησης αγαθών και υπηρεσιών μέσα από ηλεκτρονικά μέσα με μεγάλη ταχύτητα και μικρό κόστος. Το Διαδίκτυο εξαπλώνεται και η ανάγκη για την κατασκευή μίας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος έχει γίνει επιτακτική έτσι η κάθε εταιρία που επιλέγει να δραστηριοποιηθεί και να αναπτύξει τις πωλήσεις της μέσω Internet δημιουργεί την δική της. Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στον ορισμό του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην κατασκευή ιστοσελίδων, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ηλεκτρονικών συναλλαγών, αλλά και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα από την πλευρά των καταναλωτών, και επιχειρήσεων. Επίσης γίνεται αναφορά στη γενικότερη εικόνα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε Ελλάδα και Ευρώπη. Τέλος γίνεται αξιολόγηση 11 εταιριών που ασχολούνται με την πώληση ηλεκτρονικών ειδών οικιακής χρήσης και πολλά άλλα, έτσι ώστε να γίνει φανερό το πώς μια ιστοσελίδα μπορεί να είναι επιτυχημένη. Η σύγκριση γίνεται με την βοήθεια ενός μοντέλου που αποτελείται από τις εξής κατηγορίες: 1) Διεπαφή 2) Πλοήγηση 3) Περιεχόμενο 4) Αξιοπιστία και 5) Τεχνικά χαρακτηριστικά. el
dc.format.extent 71 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ el
dc.subject.ddc 658.8420 el
dc.title Για το ηλεκτρονικό εμπόριο: αξιολόγηση ιστοσελίδων εταιριών ηλεκτρονικών ειδών el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Αξιολόγηση ιστοσελίδων el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικά καταστήματα el
dc.subject.keyword E-shop el
dc.subject.keyword Εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές