dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Σιούτα, Ελένη |
|
dc.contributor.author |
Πατσεάδης, Δημήτριος |
|
dc.date.accessioned |
2015-04-01T09:34:46Z |
|
dc.date.available |
2015-04-01T09:34:46Z |
|
dc.date.issued |
2012-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/620 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Με την ολοένα και ταχύτερη ανάπτυξη των τεχνολογιών και των επικοινωνιών και ιδίως την ραγδαία ανάπτυξη του Internet τα τελευταία χρόνια, η φύση και η δραστηριότητα του εμπορίου αλλάζει. Μια νέα μορφή εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει κάνει δυναμική εμφάνιση και διεκδικεί σημαντικό μερίδιο από το παραδοσιακό εμπόριο. Η ανάπτυξη του οφείλεται ακριβώς στο γεγονός ότι προσφέρει τη δυνατότητα να πραγματοποιηθούν κάθε είδους συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων της πώλησης αγαθών και υπηρεσιών μέσα από ηλεκτρονικά μέσα με μεγάλη ταχύτητα και μικρό κόστος. Το Διαδίκτυο εξαπλώνεται και η ανάγκη για την κατασκευή μίας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος έχει γίνει επιτακτική έτσι η κάθε εταιρία που επιλέγει να δραστηριοποιηθεί και να αναπτύξει τις πωλήσεις της μέσω Internet δημιουργεί την δική της. Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στον ορισμό του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην κατασκευή ιστοσελίδων, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ηλεκτρονικών συναλλαγών, αλλά και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα από την πλευρά των καταναλωτών, και επιχειρήσεων. Επίσης γίνεται αναφορά στη γενικότερη εικόνα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε Ελλάδα και Ευρώπη. Τέλος γίνεται αξιολόγηση 11 εταιριών που ασχολούνται με την πώληση ηλεκτρονικών ειδών οικιακής χρήσης και πολλά άλλα, έτσι ώστε να γίνει φανερό το πώς μια ιστοσελίδα μπορεί να είναι επιτυχημένη. Η σύγκριση γίνεται με την βοήθεια ενός μοντέλου που αποτελείται από τις εξής κατηγορίες: 1) Διεπαφή 2) Πλοήγηση 3) Περιεχόμενο 4) Αξιοπιστία και 5) Τεχνικά χαρακτηριστικά. |
el |
dc.format.extent |
71 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject |
ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8420 |
el |
dc.title |
Για το ηλεκτρονικό εμπόριο: αξιολόγηση ιστοσελίδων εταιριών ηλεκτρονικών ειδών |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Αξιολόγηση ιστοσελίδων |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικά καταστήματα |
el |
dc.subject.keyword |
E-shop |
el |
dc.subject.keyword |
Εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών |
el |