dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Μπαλακανάκη, Άννα |
|
dc.contributor.author |
Σαγιά, Μαρία-Αναστασία |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-31T09:54:14Z |
|
dc.date.available |
2015-03-31T09:54:14Z |
|
dc.date.issued |
2012-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/595 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δείξει τη λειτουργία του μάρκετινγκ της εταιρίας Euromedica. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι διπλή: α) άντληση πληροφόρησης για την εταιρία από δευτερογενείς πηγές και β) συνέντευξη. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, στο θεωρητκό και στο πρακτικό. Το θεωρητικό μέρος περιέχει κάποια στοιχεία για το μάρκετινγκ, δηλαδή ορισμούς, γενικές έννοιες, φιλοσοφία, στρατηγική μάρκετινγκ και ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ. Το πρακτικό μέρος, συμπεριλαμβάνει στοιχεία που προέκυψαν για το μάρκετινγκ της εταιρίας που πραγματεύεται το θέμα, κατόπιν ερωτήσεων προς τον κ. Γεώργιο Κυρούδη, διευθυντή της Euromedica δυτικής Θεσσαλονίκης (Σταυρούπολης). Τελειώνοντας παραθέτονται κάποια γενικά συμπεράσματα. |
el |
dc.format.extent |
68 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8 |
el |
dc.title |
Το μάρκετινγκ της εταιρίας EUROMEDICA Α.Ε. |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Υπηρεσία υγείας |
el |
dc.subject.keyword |
EUROMEDICA |
el |