Η εξέλιξη, οι πωλήσεις και το σχέδιο μάρκετινγκ του Sony Playstation

Apothesis

 

Show simple item record

dc.contributor.advisor Καρακίτσιου, Αθανασία
dc.contributor.author Μισαηλίδου, Ελένη
dc.contributor.author Σαραφεντίν, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned 2015-03-31T09:25:13Z
dc.date.available 2015-03-31T09:25:13Z
dc.date.issued 2014-04
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/591
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Το Sony PlayStation ανταγωνίζεται μαζί με τη Nintendo και το Xbox 360 της Microsoft για την ηγετική θέση στην αγορά. Σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές αυτούς, το PS της Sony περιλαμβάνει τις νεότερες τεχνολογίες και παρέχει τη μεγαλύτερη ποικιλία των λειτουργιών. Λαμβάνοντας υπόψη την κατανομή των παιχνίδια της, η Sony προσπαθεί να αλλάξει την παραδοσιακή αλυσίδα εφοδιασμού της, παρέχοντας μια πλατφόρμα στο Διαδίκτυο, όπου οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν παιχνίδια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση κόστους και ταχύτερη διανομή. Αν και μαζικής κυκλοφορίας έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη δυνητική αγορά, η οποία οδηγεί σε χαμηλότερο κόστος και σε χαμηλότερες τιμές ή υψηλότερα περιθώρια κέρδους. Οι στόχοι του μάρκετινγκ είναι να πουλήσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια κονσόλες, κάτι που έχει πετύχει πουλώντας 102 εκατομμύρια κονσόλες παγκοσμίως αν και δεν έχει καταφέρει να κατέχει πάντα την πρώτη θέση στην αγορά. Συνεπώς, ο κύριος στόχος της εταιρείας είναι μακροπρόθεσμα να γίνει ο ηγέτης της αγοράς. el
dc.format.extent 70 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject.ddc 658.802 el
dc.title Η εξέλιξη, οι πωλήσεις και το σχέδιο μάρκετινγκ του Sony Playstation el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Σχεδιασμός μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Marketing plan el
dc.subject.keyword Πωλήσεις el
dc.subject.keyword Sony Playstation el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές