dc.contributor.advisor |
Καρακίτσιου, Αθανασία |
|
dc.contributor.author |
Μισαηλίδου, Ελένη |
|
dc.contributor.author |
Σαραφεντίν, Αλέξανδρος |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-31T09:25:13Z |
|
dc.date.available |
2015-03-31T09:25:13Z |
|
dc.date.issued |
2014-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/591 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Το Sony PlayStation ανταγωνίζεται μαζί με τη Nintendo και το Xbox 360 της Microsoft για την ηγετική θέση στην αγορά. Σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές αυτούς, το PS της Sony περιλαμβάνει τις νεότερες τεχνολογίες και παρέχει τη μεγαλύτερη ποικιλία των λειτουργιών. Λαμβάνοντας υπόψη την κατανομή των παιχνίδια της, η Sony προσπαθεί να αλλάξει την παραδοσιακή αλυσίδα εφοδιασμού της, παρέχοντας μια πλατφόρμα στο Διαδίκτυο, όπου οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν παιχνίδια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση κόστους και ταχύτερη διανομή. Αν και μαζικής κυκλοφορίας έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη δυνητική αγορά, η οποία οδηγεί σε χαμηλότερο κόστος και σε χαμηλότερες τιμές ή υψηλότερα περιθώρια κέρδους. Οι στόχοι του μάρκετινγκ είναι να πουλήσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια κονσόλες, κάτι που έχει πετύχει πουλώντας 102 εκατομμύρια κονσόλες παγκοσμίως αν και δεν έχει καταφέρει να κατέχει πάντα την πρώτη θέση στην αγορά. Συνεπώς, ο κύριος στόχος της εταιρείας είναι μακροπρόθεσμα να γίνει ο ηγέτης της αγοράς. |
el |
dc.format.extent |
70 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject.ddc |
658.802 |
el |
dc.title |
Η εξέλιξη, οι πωλήσεις και το σχέδιο μάρκετινγκ του Sony Playstation |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Σχεδιασμός μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Marketing plan |
el |
dc.subject.keyword |
Πωλήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Sony Playstation |
el |