Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Καλούδη, Ειρήνη
dc.date.accessioned 2015-03-31T08:01:18Z
dc.date.available 2015-03-31T08:01:18Z
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/576
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ της ΙΚΕΑ μιας από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού γίνεται μέσα από αυτήν την εργασία. Για την έρευνα της εργασίας συλλέχθηκαν πηγές πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Η συλλογή πρωτογενών δεδομένων έγινε με την προσωπική συνέντευξη ενώ αντίστοιχα η συλλογή δευτερογενών δεδομένων έγινε κατά κύριο λόγο βάση του διαδικτύου και του καταλόγου της ΙΚΕΑ. Τα τρία πρώτα κεφάλαια αναφέρονται στην θεωρία. Γίνεται παρουσίαση της φιλοσοφίας του μάρκετινγκ των ιδιαιτεροτήτων του καταναλωτικού και του λιανικού μάρκετινγκ, του στρατηγικού σχεδιασμού, της ανάλυση ευκαιριών και απειλών, της έρευνας μάρκετινγκ, και του μίγματος μάρκετινγκ. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση του μάρκετινγκ της επιχείρησης ΙΚΕΑ. Ανάλυση των πληροφοριών σχετικά με την φιλοσοφία που έχει αποκτήσει ως επιχείρηση, την εύρεση των ευκαιριών και των απειλών που αντιμετωπίζει, τον στρατηγικό σχεδιασμό που ακολουθεί, την έρευνα μάρκετινγκ που πραγματοποιεί για καλύτερη ικανοποίηση των πελατών και αύξηση των πωλήσεων της, με ποιο τρόπο γίνεται η τιμολόγηση, η προώθηση και η διανομή των προϊόντων της στην αγορά-στόχο. Η ΙΚΕΑ χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ γιατί όπως αναφέρει στην αποστολή της ‘’ο σκοπός της είναι να φτιάξει μια καλύτερη ζωή για τους πολλούς ανθρώπους’’. el
dc.format.extent 52 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Το μάρκετινγκ της IKEA el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Στρατηγικός σχεδιασμός el
dc.subject.keyword IKEA el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μελέτες περίπτωσης el
dc.subject.keyword Marketing el
dc.subject.keyword Case studies el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές