dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Καλούδη, Ειρήνη |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-31T08:01:18Z |
|
dc.date.available |
2015-03-31T08:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2014-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/576 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ της ΙΚΕΑ μιας από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού γίνεται μέσα από αυτήν την εργασία. Για την έρευνα της εργασίας συλλέχθηκαν πηγές πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Η συλλογή πρωτογενών δεδομένων έγινε με την προσωπική συνέντευξη ενώ αντίστοιχα η συλλογή δευτερογενών δεδομένων έγινε κατά κύριο λόγο βάση του διαδικτύου και του καταλόγου της ΙΚΕΑ. Τα τρία πρώτα κεφάλαια αναφέρονται στην θεωρία. Γίνεται παρουσίαση της φιλοσοφίας του μάρκετινγκ των ιδιαιτεροτήτων του καταναλωτικού και του λιανικού μάρκετινγκ, του στρατηγικού σχεδιασμού, της ανάλυση ευκαιριών και απειλών, της έρευνας μάρκετινγκ, και του μίγματος μάρκετινγκ. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση του μάρκετινγκ της επιχείρησης ΙΚΕΑ. Ανάλυση των πληροφοριών σχετικά με την φιλοσοφία που έχει αποκτήσει ως επιχείρηση, την εύρεση των ευκαιριών και των απειλών που αντιμετωπίζει, τον στρατηγικό σχεδιασμό που ακολουθεί, την έρευνα μάρκετινγκ που πραγματοποιεί για καλύτερη ικανοποίηση των πελατών και αύξηση των πωλήσεων της, με ποιο τρόπο γίνεται η τιμολόγηση, η προώθηση και η διανομή των προϊόντων της στην αγορά-στόχο. Η ΙΚΕΑ χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ γιατί όπως αναφέρει στην αποστολή της ‘’ο σκοπός της είναι να φτιάξει μια καλύτερη ζωή για τους πολλούς ανθρώπους’’. |
el |
dc.format.extent |
52 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8 |
el |
dc.title |
Το μάρκετινγκ της IKEA |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Στρατηγικός σχεδιασμός |
el |
dc.subject.keyword |
IKEA |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Μελέτες περίπτωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Case studies |
el |