dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Γιάνναλη, Σουλτάνα |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-31T06:39:38Z |
|
dc.date.available |
2015-03-31T06:39:38Z |
|
dc.date.issued |
2014-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/563 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
H σύγχρονη εποχή, με την τεχνολογία να αναπτύσσεται καθημερινά και η ηλεκτρονική ενημέρωση να εισέρχεται ολοένα και περισσότερο στην ζωή μας, ήταν εύκολο να κινήσει το ενδιαφέρον της δημιουργίας ηλεκτρονικών εφημερίδων, αλλά και τη μελέτη των διαδικτυακών τόπων τους. Η μελέτη αυτή έχει ως στόχο να συμβάλει στη συζήτηση και την ενημέρωση γύρο από τις ηλεκτρονικές εφημερίδες και τους διαδικτυακούς τόπους τους. Ειδικότερα, η έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε είχε ως επίκεντρο τις ηλεκτρονικές εφημερίδες στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουν ότι οι ηλεκτρονικές εφημερίδες χρησιμοποιούν ένα ευρύ φάσμα πολυμέσων, παρέχουν σύνδεση με τα κοινωνικά δίκτυα, ενώ παρέχουν και μέσα επικοινωνίας εκτός του πλήθους των διαφόρων τύπων υπηρεσιών τους. |
el |
dc.description.abstract |
Nowadays, due to technology development and electronic information daily increase into our life, the interest of creating e-journals, and also the earning about their websites tends to be very popular. This research aims to contribute to the dialogue about e-journals and the study of their website. The survey held centered in different kind of Greek e-journals. The research results have indicated that e-journals use a wide range of media and provide linkages with social networks, while providing contact information and different types of information services. |
en |
dc.format.extent |
85 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ |
el |
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ |
el |
dc.subject.ddc |
070.1 |
el |
dc.title |
Ηλεκτρονικές εφημερίδες |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό Κατάστημα |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικές Εφημερίδες |
el |
dc.subject.keyword |
E-shop |
el |
dc.subject.keyword |
E-Marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Internet |
el |
dc.subject.keyword |
E-journals |
el |