Η διαφήμιση και πώς επηρεάζει τον καταναλωτή

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κούτρης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.author Τσιάλτας, Στέργιος
dc.date.accessioned 2015-03-12T11:21:10Z
dc.date.available 2015-03-12T11:21:10Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/448
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.format.extent 107 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ el
dc.subject ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ el
dc.subject.ddc 659.1 el
dc.title Η διαφήμιση και πώς επηρεάζει τον καταναλωτή el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διαφήμιση el
dc.subject.keyword Καταναλωτές el
dc.subject.keyword Διαφημιστικά μέσα el
dc.subject.keyword Επικοινωνία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές