Η γυναίκα ως εργαλείο των διαφημιστικών εταιριών στην Ελλάδα. Πώς επηρεάζεται το γυναικείο καταναλωτικό κοινό

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κούτρης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.author Τεκεδοπούλου, Χρυσούλα
dc.date.accessioned 2015-03-11T11:13:39Z
dc.date.available 2015-03-11T11:13:39Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/425
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν στόχο να ερευνήσει και να δώσει απαντήσεις σε θέματα που έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο με τα εξής: 1) Βασιζόμενες σε ποιους παράγοντες οι διαφημιστικές εταιρίες χρησιμοποιούν τη γυναίκα στη διαφήμιση; 2) Ποια είναι τα πρότυπα γυναικών που προβάλλονται; 3) Πώς η παρουσία των γυναικών στις διαφημίσεις επηρεάζει το γυναικείο καταναλωτικό κοινό και πιο το αποτέλεσμα; Από τη μελέτη του θέματος αυτού. προκύπτουν αλήθειες και συμπεράσματα σχετικά με ένα σύγχρονο και φλέγον θέμα της εποχής -που οι ρίζες του φθάνουν δεκαετίες ίσως και αιώνες πίσω στο χρόνο- που απασχολεί την ελληνική κοινωνία και κατά καιρούς έχει προκαλέσει και εξακολουθεί να προκαλεί αντιδράσεις στους γυναικείους και φεμινιστικούς κύκλους. Γιατί λοιπόν καθημερινά μέσω των ΜΜΕ οι καταναλωτές κατακλύζονται από γυναικείες μορφές: Ποια είναι τα πρότυπα γυναικών που χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις και γιατί; Τι είναι αυτό που ξέρουν οι ελληνικές διαφημιστικές εταιρείες για τη γυναικεία φύση, και ακολουθούν τη τακτική αυτή; Τι αντίκτυπο έχει η κατάσταση αυτή στο αναμφισβήτητα πολυπληθές γυναικείο καταναλωτικό κοινό; Πώς επηρεάζει τη γυναίκα-καταναλωτή η παρουσία της γυναίκας στις διάφορες διαφημίσεις προϊόντων; el
dc.format.extent 79 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ el
dc.subject ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 659.1 el
dc.title Η γυναίκα ως εργαλείο των διαφημιστικών εταιριών στην Ελλάδα. Πώς επηρεάζεται το γυναικείο καταναλωτικό κοινό el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Γυναίκες el
dc.subject.keyword Διαφήμιση el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας el
dc.subject.keyword Πρότυπα γυναικών el
dc.subject.keyword Γυναικείο καταναλωτικό κοινό el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές