dc.contributor.advisor |
Κούτρης, Κωνσταντίνος |
|
dc.contributor.author |
Τεκεδοπούλου, Χρυσούλα |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-11T11:13:39Z |
|
dc.date.available |
2015-03-11T11:13:39Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/425 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν στόχο να ερευνήσει και να δώσει απαντήσεις σε θέματα που έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο με τα εξής: 1) Βασιζόμενες σε ποιους παράγοντες οι διαφημιστικές εταιρίες χρησιμοποιούν τη γυναίκα στη διαφήμιση; 2) Ποια είναι τα πρότυπα γυναικών που προβάλλονται; 3) Πώς η παρουσία των γυναικών στις διαφημίσεις επηρεάζει το γυναικείο καταναλωτικό κοινό και πιο το αποτέλεσμα; Από τη μελέτη του θέματος αυτού. προκύπτουν αλήθειες και συμπεράσματα σχετικά
με ένα σύγχρονο και φλέγον θέμα της εποχής -που οι ρίζες του φθάνουν δεκαετίες
ίσως και αιώνες πίσω στο χρόνο- που απασχολεί την ελληνική κοινωνία και κατά
καιρούς έχει προκαλέσει και εξακολουθεί να προκαλεί αντιδράσεις στους
γυναικείους και φεμινιστικούς κύκλους.
Γιατί λοιπόν καθημερινά μέσω των ΜΜΕ οι καταναλωτές κατακλύζονται από
γυναικείες μορφές: Ποια είναι τα πρότυπα γυναικών που χρησιμοποιούνται στις
διαφημίσεις και γιατί; Τι είναι αυτό που ξέρουν οι ελληνικές διαφημιστικές εταιρείες
για τη γυναικεία φύση, και ακολουθούν τη τακτική αυτή; Τι αντίκτυπο έχει η
κατάσταση αυτή στο αναμφισβήτητα πολυπληθές γυναικείο καταναλωτικό κοινό;
Πώς επηρεάζει τη γυναίκα-καταναλωτή η παρουσία της γυναίκας στις διάφορες
διαφημίσεις προϊόντων; |
el |
dc.format.extent |
79 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ |
el |
dc.subject |
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
659.1 |
el |
dc.title |
Η γυναίκα ως εργαλείο των διαφημιστικών εταιριών στην Ελλάδα. Πώς επηρεάζεται το γυναικείο καταναλωτικό κοινό |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Γυναίκες |
el |
dc.subject.keyword |
Διαφήμιση |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας |
el |
dc.subject.keyword |
Πρότυπα γυναικών |
el |
dc.subject.keyword |
Γυναικείο καταναλωτικό κοινό |
el |