dc.contributor.advisor |
Γκουγκούδης, Γεώργιος |
|
dc.contributor.author |
Ταζίρι, Μουζεγιέν |
|
dc.contributor.author |
Τσολακίδου, Χριστίνα |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-11T11:02:04Z |
|
dc.date.available |
2015-03-11T11:02:04Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/423 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Οι έννοιες Μάρκετινγκ και Τραπεζικό Μάρκετινγκ είναι αλληλένδετες μεταξύ τους και επηρεάζουν την καθημερινότητα των ανθρώπων στις διάφορες καταναλωτικές τους συνήθειες. Το Τραπεζικό Μάρκετινγκ είναι η σύγχρονη εξέλιξη και επιλογή των τραπεζών για να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις της αγοράς. Οι ελληνικές τράπεζες χρησιμοποιούν τις λειτουργίες του Μάρκετινγκ ώστε να αναπτύξουν μια πλούσια δράση στον τομέα της διαφήμισης για την προώθησή τους. Για να είναι πετυχημένη η προώθηση των τραπεζικών υπηρεσιών πρέπει να υπάρχει η κατάλληλη οργάνωση όπως είναι της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ κατά λειτουργίες, κατά κατηγορίες προϊόντων, κατά κατηγορίες πελατών και κατά περιοχή. Οι εξελίξεις και τάσεις του περιβάλλοντος γενικά, όπως και του οικονομικού περιβάλλοντος, του Τραπεζικού Μάρκετινγκ επιδρούν σε κάθε οικονομική μονάδα παραγωγής προϊόντος ή παροχής υπηρεσιών. Στις εξελίξεις αυτές εντάσσονται το μακροπεριβάλλον και το μικροπεριβάλλον του Τραπεζικού Μάρκετινγκ. Επίσης, απαραίτητη προϋπόθεση για την πραγματοποίηση των ενεργειών των εμπορικών τραπεζών είναι ο Στρατηγικός Σχεδιασμός τους. Για να γίνει η σωστή τμηματοποίηση της αγοράς και η τοποθέτηση κάθε προσφερόμενης υπηρεσίας στην αντίληψη του πελάτη, πρέπει να υπάρξει διαμόρφωση ενός προγράμματος Μάρκετινγκ. Ο ρυθμός εξέλιξης και προσαρμογής των τραπεζών στις σημερινές απαιτήσεις της τραπεζικής πελατείας καθορίζει και το μέγεθος της ανταγωνιστικότητάς του. Επιπλέον, παρατηρείται ότι στην πετυχημένη προβολή και προώθηση των τραπεζών συμβάλλει και το Μίγμα Μάρκετινγκ, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται η κοστολόγηση και η τιμολογιακή πολιτική των υπηρεσιών, ο τρόπος διανομής τους, η προσωπική πώληση μέσω θεσμών όπως η διαφήμιση και οι ενδοτραπεζικές ή εξωτραπεζικές δημόσιες σχέσεις. Τέλος, το αποτέλεσμα που πρέπει να υπάρχει είναι η προσαρμογή της τραπεζικής οργάνωσης στις ανάγκες ενός σύγχρονου Τραπεζικού Μάρκετινγκ με κύριο στόχο τα προβλήματα του πελάτη και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή του. |
el |
dc.format.extent |
111 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
332.10688 |
el |
dc.title |
Τραπεζικό μάρκετινγκ |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Τραπεζικό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Τράπεζες |
el |
dc.subject.keyword |
Μίγμα μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Επικοινωνία |
el |
dc.subject.keyword |
Πώληση |
el |