Δυνατότητες και τρόποι χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις

Apothesis

 

Show simple item record

dc.contributor.advisor Κεχρής, Ευάγγελος
dc.contributor.author Χατζηπαρασκευάς, Βασίλειος
dc.contributor.author Χατζητριανταφύλλου, Αθανάσιος
dc.date.accessioned 2019-07-02T10:13:30Z
dc.date.available 2019-07-02T10:13:30Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4011
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τους τρόπους που μπορεί μια επιχείρηση να εκμεταλλευτεί το ψηφιακό μάρκετινγκ καθώς και ποιες είναι οι διάφορες δυνατότητες στον συγκεκριμένο τρόπο διαφήμισης. Παίρνοντας ως παράδειγμα διάφορες εταιρείες-μάρκες μπύρας θα συσχετίσουμε την παρουσία τους στα social media και συγκεκριμένα στο Facebook κατά κύριο λόγο αλλά και το Instagram και το YouTube δευτερευόντως, με την θέση τους στην παγκόσμια αγορά του κλάδου. Θα προσπαθήσουμε να εξάγουμε συμπεράσματα γύρω από την δυναμική που έχουν στα social media και γενικότερα στο Internet κάνοντας παράλληλα και μια έρευνα στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ δείχνοντας ποια είναι τα εργαλεία του και ο τρόπος λειτουργίας του. Θα δούμε με λεπτομέρειες διάφορες τεχνικές και όρους που αφορούν το ψηφιακό μάρκετινγκ και που οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κατά κόρον. Θα γνωρίσουμε καλύτερα και την ιστορία καθώς και το στήσιμο διαφόρων social media που σαφώς δεν χρησιμοποιούνται όλα στον ίδιο βαθμό για τις ανάγκες του ψηφιακού μάρκετινγκ. Τέλος, θα σχολιάσουμε τα αποτελέσματα που θα προκύψουν από τις έρευνες και τις συγκρίσεις που πραγματοποιήσαμε. el
dc.format.extent 62 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject.ddc 658.84 el
dc.title Δυνατότητες και τρόποι χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ψηφιακό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Social media el
dc.subject.keyword Διαφήμιση el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές