dc.contributor.advisor |
Κεχρής, Ευάγγελος |
|
dc.contributor.author |
Χατζηπαρασκευάς, Βασίλειος |
|
dc.contributor.author |
Χατζητριανταφύλλου, Αθανάσιος |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-02T10:13:30Z |
|
dc.date.available |
2019-07-02T10:13:30Z |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4011 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τους τρόπους που μπορεί μια επιχείρηση να εκμεταλλευτεί το ψηφιακό μάρκετινγκ καθώς και ποιες είναι οι διάφορες δυνατότητες στον συγκεκριμένο τρόπο διαφήμισης. Παίρνοντας ως παράδειγμα διάφορες εταιρείες-μάρκες μπύρας θα συσχετίσουμε την παρουσία τους στα social media και συγκεκριμένα στο Facebook κατά κύριο λόγο αλλά και το Instagram και το YouTube δευτερευόντως, με την θέση τους στην παγκόσμια αγορά του κλάδου. Θα προσπαθήσουμε να εξάγουμε συμπεράσματα γύρω από την δυναμική που έχουν στα social media και γενικότερα στο Internet κάνοντας παράλληλα και μια έρευνα στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ δείχνοντας ποια είναι τα εργαλεία του και ο τρόπος λειτουργίας του. Θα δούμε με λεπτομέρειες διάφορες τεχνικές και όρους που αφορούν το ψηφιακό μάρκετινγκ και που οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κατά κόρον. Θα γνωρίσουμε καλύτερα και την ιστορία καθώς και το στήσιμο διαφόρων social media που σαφώς δεν χρησιμοποιούνται όλα στον ίδιο βαθμό για τις ανάγκες του ψηφιακού μάρκετινγκ. Τέλος, θα σχολιάσουμε τα αποτελέσματα που θα προκύψουν από τις έρευνες και τις συγκρίσεις που πραγματοποιήσαμε. |
el |
dc.format.extent |
62 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Δυνατότητες και τρόποι χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ψηφιακό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Social media |
el |
dc.subject.keyword |
Διαφήμιση |
el |