Τουριστικό Marketing: η περίπτωση του ξενοδοχείου St. Nicholas

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Βουργάνα, Ελπίδα
dc.date.accessioned 2019-07-02T09:20:11Z
dc.date.available 2019-07-02T09:20:11Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4010
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το marketing το St. Nicholas Hotel. Ακόμη, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί τα εργαλεία του marketing που του παρέχονται. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε στην εργασία είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης (case study) με άντληση των δεδομένων της από α) δευτερογενείς και β) πρωτογενείς πηγές και πιο συγκεκριμένα την συνέντευξη η οποία πραγματοποιήθηκε με τη μορφή ερωτηματολογίου με την υπεύθυνη του τμήματος marketing του St.Nicholas Hotel, την Κυρία Δήμητρα Τσαρδούλια. Χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό το οποίο αναφέρει την στρατηγική του τουριστικού μάρκετινγκ και αναλύονται οι διαδικασίες που ακολουθούνται με σκοπό την υλοποίηση των πωλήσεων και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται προκειμένου να πραγματοποιηθεί μια έρευνα μάρκετινγκ και το πρακτικό μέρος στο οποίο γίνεται η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το ξενοδοχείο. Από όλη την ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν συμπεραίνεται ότι το St.Nicholas Hotel διαχειρίζεται αποτελεσματικά το marketing και καταφέρνει να βελτιώσει τις υπηρεσίες του ώστε να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των καταναλωτών. el
dc.format.extent 56 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 338.47910688 el
dc.title Τουριστικό Marketing: η περίπτωση του ξενοδοχείου St. Nicholas el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ξενοδοχειακό marketing el
dc.subject.keyword Στρατηγική τουριστικού μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword St.Nicholas Hotel el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές