dc.contributor.advisor |
Τσουρέλα, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Βουργάνα, Ελπίδα |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-02T09:20:11Z |
|
dc.date.available |
2019-07-02T09:20:11Z |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4010 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το marketing το St. Nicholas Hotel. Ακόμη, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί τα εργαλεία του marketing που του παρέχονται. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε στην εργασία είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης (case study) με άντληση των δεδομένων της από α) δευτερογενείς και β) πρωτογενείς πηγές και πιο συγκεκριμένα την συνέντευξη η οποία πραγματοποιήθηκε με τη μορφή ερωτηματολογίου με την υπεύθυνη του τμήματος marketing του St.Nicholas Hotel, την Κυρία Δήμητρα Τσαρδούλια. Χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό το οποίο αναφέρει την στρατηγική του τουριστικού μάρκετινγκ και αναλύονται οι διαδικασίες που ακολουθούνται με σκοπό την υλοποίηση των πωλήσεων και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται προκειμένου να πραγματοποιηθεί μια έρευνα μάρκετινγκ και το πρακτικό μέρος στο οποίο γίνεται η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το ξενοδοχείο. Από όλη την ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν συμπεραίνεται ότι το St.Nicholas Hotel διαχειρίζεται αποτελεσματικά το marketing και καταφέρνει να βελτιώσει τις υπηρεσίες του ώστε να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των καταναλωτών. |
el |
dc.format.extent |
56 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
338.47910688 |
el |
dc.title |
Τουριστικό Marketing: η περίπτωση του ξενοδοχείου St. Nicholas |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ξενοδοχειακό marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Στρατηγική τουριστικού μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
St.Nicholas Hotel |
el |