dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Πάτσικας, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Τσαουσίδου, Έλενα |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-02T07:49:48Z |
|
dc.date.available |
2019-07-02T07:49:48Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4003 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισχωρήσει για τα καλά στη ζωή μας και περιλαμβάνουν όλες τις ηλικίες, καθώς και η χρήση τους αλλά και η πρόσβαση σε αυτά είναι πολύ εύκολη και φτηνή, καθώς όλες οι σύγχρονες συσκευές από κινητά smartphones, tablet, laptop, desktop στα οποία εύκολα και οικονομικά μπορεί κάποιος να έχει πρόσβαση. Ένα ιδιαίτερα δημοφιλές και συνεχώς αναπτυσσόμενο κα σε επίπεδο χρηστών αλλά και σε επίπεδο ασφάλειας και δυνατοτήτων χρήσης είναι το Instagram. Η δυνατότητα διαδραστικής επικοινωνίας με άτομα από όλο τον κόσμο και η παρακολούθηση των τάσεων μόδας, αλλά και της εμφάνισης νέων προϊόντων και υπηρεσιών από άτομα τα οποία τα χρησιμοποιούν ή τα προωθούν, έφερε στην επιφάνεια έναν νέο τρόπο διαφήμισης. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα υλοποιήσουμε μια έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου με τη χρήση του Google Drive & Google Forms, τα αποτελέσματα του οποίου θα καταχωρηθούν και θα επεξεργαστούν από το ειδικό λογισμικό SPSS. Με βάση των αποτελεσμάτων των πινάκων που εξάγουμε και των συναρτήσεων συσχέτισης, θα εξάγουμε συμπεράσματα για το αν και κατά πόσο η τρόποι διαφήμισης μέσο του Instagram, άμεση ή έμμεσοι επηρεάζουν την καταναλωτική συνήθεια στον τρόπο ένδυσης και γενικά στην αγορά ενδυμασίας. |
el |
dc.description.abstract |
Social media have penetrated for the better in our lives and include all ages, as well as their use and access to them is very easy and cheap, as all modern smartphone, tablet, laptop, desktop easily and financially accessible to anyone. A particularly popular and constantly growing user-level and security and usage capability is Instagram. The ability to interact with people from around the world and track fashion trends and the emergence of new products and services by people using or promoting them has brought to light a new way of advertising. In this thesis we will conduct a survey using a Google Drive & Google Forms questionnaire, the results of which will be registered and processed by the SPSS special software. Based on the results of the tables we export and the correlation functions, we will draw conclusions as to whether and how direct or indirect Instagram advertising means affect the consumer habit of clothing and garment markets in general. |
en |
dc.format.extent |
83 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Το instagram ως μέσο επιρροής στην αγορά ενδυμασίας: απόψεις καταναλωτών |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Νέοι |
el |
dc.subject.keyword |
Instagram |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Social media |
el |
dc.subject.keyword |
Κοινωνικά δίκτυα |
el |
dc.subject.keyword |
Καταναλωτές |
el |