dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Παρασχάκη, Αικατερίνη |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-02T07:33:15Z |
|
dc.date.available |
2019-07-02T07:33:15Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4002 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Ένα από τα πιο διαδεδομένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο και στην Ελλάδα είναι το Instagram. Η εργασία μελετά τα κίνητρα και τους λόγους για τους οποίους οι φοιτητές χρησιμοποιούν το Instagram. Για τις ανάγκες τις έρευνας δημιουργήθηκε πρωτότυπο ερωτηματολόγιο. Η χρήση του Instagram αποτελεί καθημερινή συνήθεια για τους φοιτητές. Βασικά κίνητρα χρήσης του Instagram αναδεικνύονται η επικοινωνία, η ενημέρωση και η προβολή φωτογραφιών. Οι φοιτητές χρησιμοποιούν το Instagram για να χαλαρώσουν, ενώ δεν φαίνονται να επηρεάζονται από τις εμπειρίες που μοιάζουν με τον διασημοτήτων. |
el |
dc.format.extent |
47 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject |
ΝΕΟΛΑΙΑ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject.ddc |
371.4 |
el |
dc.title |
Κίνητρα Χρήσης του Instagram από τους φοιτητές |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Νέοι |
el |
dc.subject.keyword |
Instagram |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Social media |
el |
dc.subject.keyword |
Κοινωνικά δίκτυα |
el |
dc.subject.keyword |
Φοιτητές |
el |