dc.contributor.advisor |
Αζαρία, Αλμπέρτος |
|
dc.contributor.author |
Παναγιωτίδης, Γεράσιμος |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-02T07:22:54Z |
|
dc.date.available |
2019-07-02T07:22:54Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4001 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στις μέρες μας η χρήση των online δικτύων αυξάνεται συνεχώς. Οι χρήστες μπορούν να καλύψουν ένα πλήθος αναγκών και επιθυμιών που έχουν με πολύ εύκολο τρόπο. Για τον λόγο αυτό, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Ωστόσο σε ορισμένα online δίκτυα παρουσιάζεται μεγαλύτερη χρήση από ότι σε άλλους ιστότοπους. Ένας τέτοιος διαδικτυακός χώρος είναι και το Facebook.
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τα κίνητρα και την συχνότητα χρήσης του facebook από τους Έλληνες χρήστες, ενώ στα πλαίσια της έρευνας διερευνήθηκαν τα εξής ερευνητικά ερωτήματα:
1) Ποιά είναι τα βασικά κίνητρα χρήσης του Facebook από τους Έλληνες χρήστες;
2)Ποιό είναι το πιο ισχυρό κίνητρο χρήσης του Facebook από τους Έλληνες χρήστες;
3) Υπάρχει διαφορά στη χρήση του Facebook μεταξύ ανδρών και γυναικών στην Ελλάδα; Αν ναι, σε ποια κίνητρα χρήσης διαφέρουν τα δύο φύλα στην Ελλάδα;.
Για την απάντηση των παραπάνω ερευνητικών ερωτημάτων υλοποιήθηκε εμπειρική έρευνα σε ένα δείγμα 87 ατόμων. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, προέκυψε ότι κορυφαίο κίνητρο χρήσης του Facebook για τους Έλληνες χρήστες αναδείχθηκε “H επικοινωνία με φίλους που βρίσκονται μακριά”, ενώ ακολουθούν σε συχνότητα “Η διατήρηση των σχέσεων με ανθρώπους που γνωρίζω” και “Για να ψυχαγωγηθώ”, ενώ σε ότι αφορά την χρήση ανάμεσα στα δύο φύλα διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές εκτός του κινήτρου με τίτλο «Για να παίζω τα παιχνίδια του facebook». |
el |
dc.format.extent |
65 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
FACEBOOK (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ) |
el |
dc.subject.ddc |
006.7 |
el |
dc.title |
Κίνητρα χρήσης του FACEBOOK από τους Έλληνες Χρήστες |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Social media |
el |
dc.subject.keyword |
Κοινωνικά δίκτυα |
el |
dc.subject.keyword |
Facebook |
el |