dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Πακτίτη, Λουΐζα-Ευτυχία |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-02T07:18:52Z |
|
dc.date.available |
2019-07-02T07:18:52Z |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4000 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας για την λήψη του πτυχίου μου και πραγματεύεται το Viral Marketing αναφορικά με τις απόψεις των καταναλωτών. Αναλυτικότερα, το βιβλιογραφικό της μέρος δημιουργήθηκε με σκοπό την κατανόηση των εννοιών του Viral marketing και της ‘’από στόμα σε στόμα’’ επικοινωνίας, όπως επίσης και την ανάλυση 5 από τις πιο επιτυχημένες καμπανιές Viral marketing για το 2018. Για το ερευνητικό πλαίσιο δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό την ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των ερωτηθέντων σχετικά με την ηλεκτρονική μετάδοση πληροφοριών από στόμα σε στόμα. Σύμφωνα με τις απαντήσεις που συλλέχθηκαν το δείγμα έδειξε να αποτελεί μέρος του Viral Marketing, μέσα από συγκεκριμένες πράξεις και καταναλωτικές συμπεριφορές, οι οποίες και αναλύονται. Τέλος αναπτύχθηκαν μελλοντικές σκέψεις σχετικά με το Viral marketing ως μέθοδο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. |
el |
dc.format.extent |
53 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΙΟΓΕΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8 |
el |
dc.title |
Viral marketing: οι απόψεις των καταναλωτών |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ιογενές Μάρκετινγκ (Viral Marketing) |
el |
dc.subject.keyword |
Viral marketing |
el |
dc.subject.keyword |
‘’Από στόμα σε στόμα’’ επικοινωνία |
el |
dc.subject.keyword |
Καταναλωτές |
el |