Κίνητρα Χρήσης του Instagram από τους νέους

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Νούλικας, Νικόλαος
dc.contributor.author Σταματάκης, Θωμάς
dc.date.accessioned 2019-07-02T07:06:50Z
dc.date.available 2019-07-02T07:06:50Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3999
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Το Instagram είναι μία δημοφιλής mobile social εφαρμογή και μία υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, η οποία επιτρέπει τη λήψη και το διαμοιρασμό φωτογραφιών, βίντεο και stories, ενώ οι άλλοι χρήστες μπορούν να αντιδράσουν με σχόλια και "αρέσει". Από τότε που ξεκίνησε, το Instagram είδε τεράστια ανάπτυξη, και τώρα η κοινότητα του Instagram αριθμεί περισσότερους από 1,1 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Λαμβάνοντας αυτό υπ' όψη η εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει τους λόγους και τρόπους χρήσης του Instagram στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε μετά από βιβλιογραφική ανασκόπηση πρωτότυπο ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε σε 101 χρήστες του. Οι ερωτώμενοι υποστηρίζουν το σημαντικό ρόλο της αλληλεπίδραση στο Instagram μεταξύ των χρηστών και τη θετική συμβολή του στην κοινωνικοποίηση. Θεωρούν ότι δεν αποτελεί όμως για αυτούς μέσω αυτοπροβολής και δεν συμβάλει στο πόσο χαρούμενοι νιώθουν. el
dc.description.abstract Instagram is a popular mobile social application and a social medium that allows users to download and share photos, videos and stories, while other users can react with comments and likes. Since its launch, Instagram underwent great development and the Instagram community now has more than 1.1 million active users per month. Taking this fact into consideration this dissertation aims at researching the ways and reasons that Instagram is used in Greece. In order for this aim to be fulfilled we created an original questionnaire that was distributed to 101 users. Results demonstrated that the participants find interaction on Instagram very significant. The participants also believe that Instagram has positive effects on their socialization. They do not consider Instagram to be a means of self-promotion, however, while they also claimed that it does not contribute to their feeling contented. en
dc.format.extent 78 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject ΝΕΟΛΑΙΑ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject.ddc 371.4 el
dc.title Κίνητρα Χρήσης του Instagram από τους νέους el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject.keyword Νέοι el
dc.subject.keyword Instagram el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Social media el
dc.subject.keyword Κοινωνικά δίκτυα el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές