Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στις τουριστικές επιχειρήσεις και ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιοβάνης, Νικόλαος
dc.contributor.author Μέρου, Άννα Μαρία
dc.date.accessioned 2019-07-02T06:53:16Z
dc.date.available 2019-07-02T06:53:16Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3997
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Τις τελευταίες δεκαετίες, μία καινούργια έννοια μπήκε στον χώρο των επιχειρήσεων αλλά και των πάσης φύσεως οργανισμών γενικότερα. Η έννοια της διοίκησης ποιότητας και η οποία ολοκληρώθηκε με την έννοια «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας». Από την άλλη πλευρά, ο τουρισμός, ένα κοινωνικό και οικονομικό φαινόμενο, συνεχώς κερδίζει έδαφος σαν οικονομική δραστηριότητα σε όλο τον πλανήτη. Τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα, δίνεται έμφαση από επιχειρήσεις και κράτη για την ανάπτυξη του τουρισμού και με βάση τις αρχές της ολικής ποιότητας. Η Περιφερειακή Ενότητα (νομός) Σερρών, ένας από τους πλέον πλήρεις νομούς για τουρισμό όλο τον χρόνο, ιδιαίτερα σε αγροτουρισμό, διαθέτει, εκτός των ξενοδοχείων αστικού τύπου, αρκετές μικρές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στην εργασία αυτή, πραγματοποιήθηκε μία πρωτότυπη έρευνα με ερωτηματολόγιο και συνεντεύξεις, με επιχειρηματίες και στελέχη του τουρισμού στον Νομό Σερρών. Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε ότι όλες οι επιχειρήσεις που ερωτήθηκαν, επιβεβαίωσαν την μεγάλη σημασία της ποιότητας για τον τουρισμό αλλά και τις συνεχείς προσπάθειες που καταβάλουν οι ίδιοι για περισσότερη ποιότητα στην επιχείρησή τους. el
dc.format.extent 61 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ::ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ el
dc.subject TEICM::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ el
dc.subject.ddc 658.562 el
dc.title Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στις τουριστικές επιχειρήσεις και ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού Σερρών el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Συστήματα διαχείρισης και διασφάλισης ποιότητας el
dc.subject.keyword Διοίκησης Ολικής Ποιότητας el
dc.subject.keyword Ξενοδοχειακές μονάδες el
dc.subject.keyword Τουρισμός el
dc.subject.keyword Τουριστικές επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Νομός Σερρών el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές