dc.contributor.advisor |
Κεχρής, Ευάγγελος |
|
dc.contributor.author |
Καραθανάση, Μορφούλα |
|
dc.contributor.author |
Τζέλλου, Όλγα |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-20T08:43:31Z |
|
dc.date.available |
2019-06-20T08:43:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3983 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρουσία των Τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι αποδεκτή από τα περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα. Η εισαγωγή των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση αποτέλεσε μια ριζοσπαστική καινοτομία στο χώρο και πυροδότησε διεθνώς διαλογική διαμάχη μεταξύ όσων απορρίπτουν την έκθεση των μικρών παιδιών στις ΤΠΕ και των υπέρμαχων. Οι απόψεις διίστανται για τη στάση που πρέπει να υιοθετήσουν οι παιδαγωγοί απέναντι στη χρήση των ΤΠΕ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τη χρήση των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση, να καταγράψει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας στην προσχολική εκπαίδευση, αλλά και να διερευνήσει τις απόψεις των παιδαγωγών για το θέμα αυτό. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο του 2018 και το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 157 νηπιαγωγοί και βρεφονηπιοκόμοι της Ανατολικής Θεσσαλονίκης και της πόλης των Σερρών. Για την άντληση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε γραπτό ερωτηματολόγιο. Συμπερασματικά από την ανάλυση των δεδομένων φαίνεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των παιδαγωγών αναγνωρίζει τον σημαίνοντα ρόλο των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση, εντούτοις ένα μικρό ποσοστό φαίνεται να χρησιμοποιεί τον υπολογιστή στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα. |
el |
dc.format.extent |
75 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ::ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ |
el |
dc.subject.ddc |
371.334 |
el |
dc.title |
Η χρήση των Τ.Π.Ε. στην προσχολική εκπαίδευση: οι απόψεις των παιδαγωγών |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Προσχολική εκπαίδευση |
el |
dc.subject.keyword |
Τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) |
el |
dc.subject.keyword |
Χρήση υπολογιστών |
el |