dc.contributor.advisor |
Αθανασίου, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Πέμπε, Ελένη |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-12T10:09:16Z |
|
dc.date.available |
2019-06-12T10:09:16Z |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3955 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Το marketing είναι η διαχείριση διαδικασιών για την αναγνώριση, πρόβλεψη και ικανοποίηση των αναγκών των πελατών αποδοτικότερα. Σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό το marketing επικεντρώνεται στον πελάτη, ενώ στην ίδια στιγμή αφήνει να εννοηθεί μια ανάγκη για συνεργασία με άλλες λειτουργίες της επιχείρησης για καλύτερη αποδοτικότητα. Η τεχνολογία του διαδικτύου προσφέρεται να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη αυτών των στόχων.
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποσκοπεί να αναδείξει τη σημασία του διαδικτύου για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, παρουσιάζοντας παράλληλα τις δυνατότητες χρήσης του ηλεκτρονικού διαδικτύου για τους σκοπούς του. Παρουσιάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, περιγράφονται οι τρόποι συναλλαγών που το υποστηρίζουν, και γίνεται μια ανάδειξη των αναμενόμενων τάσεων στον κλάδο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στο μέλλον με βάση τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα της παρούσας εργασίας. Η εργασία αναφέρεται στην συμβολή της αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου στην ανάπτυξη των νέων μεθόδων ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και στην παρουσίαση σύμπραξης περισσοτέρων τεχνολογικών εφαρμογών που εξυπηρετούν την ολοκλήρωση των ηλεκτρονικών εμπορικών συναλλαγών. Τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ αναλύονται ως πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, ενώ παρουσιάζονται και αναλύονται στοιχεία του ηλεκτρονικού καταστήματος και του ηλεκτρονικού προϊόντος. |
el |
dc.description.abstract |
Marketing is the management of processes to identify, predict and meet customer needs more efficiently. According to this definition, marketing focuses on the customer, while at the same time it implies a need for co-operation with other business functions for better profitability. Internet technology is set to be used to support these goals.
This diploma thesis aims to highlight the importance of the Internet for the development of e-marketing, while presenting the possibilities of using the Internet for its purposes. We present the factors that affect e-marketing, describe the ways of transactions that support it, and make an indication of the expected trends in the e-marketing industry in the future based on the conclusions of the research of this paper. The paper refers to the contribution of the increasing use of the Internet to the development of new e-marketing methods and to the presentation of a partnership of several technological applications that serve to complete e-commerce transactions. The features of e-marketing are analyzed as pros and cons, while the e-store and e-product components are presented and analyzed.
The marketing strategy results - it is functionally related to the positioning of the target market. Determination of the target market arises from the foregoing analysis, most probably from S.W.O.T. analysis. Positioning results from the competition analysis of the target market. It is understood that this is the positioning which almost guides the communication-promotion mix of any strategy and, at any rate, is "implemented" visibly through advertising.
After that, the manager determines the broad strategy, ie the basic one an idea through which the objectives will be pursued. Here comes the question of alternatives. Each objective can be achieved through various alternative policies and policies with various alternative strategies. These strategic methods will be discussed below. |
en |
dc.format.extent |
85 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.872 |
el |
dc.title |
Διαφήμιση - Ηλεκτρονική Διαφήμιση και Ηλεκτρονικό Εμπόριο |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Κοινωνικά δίκτυα |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Διαφήμιση |
el |
dc.subject.keyword |
Προώθηση ιδεών |
el |
dc.subject.keyword |
Marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Social networks |
el |
dc.subject.keyword |
Business |
el |
dc.subject.keyword |
Advertising |
el |
dc.subject.keyword |
Promotion of idea |
el |
dc.subject.keyword |
Social media |
el |
dc.subject.keyword |
Marketing |
el |