dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Γκέργκο, Κρίστι |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-09T09:03:28Z |
|
dc.date.available |
2019-05-09T09:03:28Z |
|
dc.date.issued |
2019-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3910 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Το Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων,(CRM) είναι μία επιχειρηματική στρατηγική επιλογής και διαχείρισης πελατών για την βελτιστοποίηση της μακροχρόνιας αξίας, με την προϋπόθεση ότι η επιχείρηση έχει την κατάλληλη ηγεσία, στρατηγική και κουλτούρα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον όποιο αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν ην διαχείριση πελατειακών σχέσεων εταιρίες του τουριστικού τομέα. Αναλύθηκε το σύστημα CRM, το PYLON της εταιρίας EPSILONEΝ και έγιναν προσωπικές συνεντεύξεις σε ένα τουριστικό πρακτορείο και ένα μεγάλο ξενοδοχείο της Χαλκιδικής που το χρησιμοποιούν.
Η ένταση του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων, ανάγκασε τις επιχειρήσεις να βρουν τρόπους να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά και να βρουν τρόπους και μεθόδους ώστε να γνωρίσουν καλύτερα τους πελάτες τους. Το Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, (CRM) είναι ένα σύστημα που μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν στους στόχους τους. Πολλά τα πλεονεκτήματα από την εφαρμογή ενός CRM για την επιχείρηση και τα οποία μας επιβεβαίωσαν οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων «JORDAN'S ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε» και SANI RESORT. |
el |
dc.format.extent |
71 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ -- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
658.812 |
el |
dc.title |
Η εφαρμογή των Συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) |
el |
dc.subject.keyword |
Διαχείριση πελατών |
el |
dc.subject.keyword |
Πελάτες |
el |