dc.contributor.advisor |
Τσουρέλα, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Ιορδανίδου, Νίνα |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-19T07:53:56Z |
|
dc.date.available |
2019-04-19T07:53:56Z |
|
dc.date.issued |
2019-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3888 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Με την εργασία αυτή επιχειρείται μία προσέγγιση του νευρομάρκετινγκ. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει ένα τμήμα του μάρκετινγκ, το νευρομάρκετινγκ και να βρει την σχέση με την επιστήμη του μάρκετινγκ και ιδίως της καταναλωτικής συμπεριφοράς όσον αφορά την συνεισφορά των τεχνικών του νευρομάρκετινγκ στην διαδικασία λήψης απόφασης για τις αγορές που κάνει ένας καταναλωτής. Η αγοραστική ή καταναλωτική συμπεριφορά ενός καταναλωτή δεν μπορεί να ερμηνευτεί από το ίδιο τον καταναλωτή, να μετρηθεί με τις παραδοσιακές μεθόδους έρευνας και να προβλεφθεί από τους ερευνητές. Ο αγοραστής προϊόντων ή υπηρεσιών καθοδηγείται από τα συναισθήματα και τις εμπειρίες του και πολλές φορές αποφασίζει χωρίς να το έχει συνειδητοποιήσει. Οι αναμνήσεις και οι προκαταλήψεις του από το παρελθόν που υπάρχουν αποθηκευμένες στο μυαλό του, καθοδηγούν τις συνειδητές σκέψεις του, ενώνονται με τα συνειδητά και ασυνείδητα συναισθήματα του και διαμορφώνουν τις τελικές καταναλωτικές επιλογές. Σήμερα, με την εξέλιξη της τεχνολογίας και της νευροεπιστήμης, υπάρχει η δυνατότητα στους ερευνητές να εξερευνήσουν "το μαύρο κουτί" του καταναλωτή, να κατανοήσουν τις ασυνείδητες διαδικασίες που πραγματοποιούνται στο εσωτερικό του και να συνδέσουν τις διεργασίες αυτές με τις αγοραστικές επιλογές του καταναλωτή. Το πεδίο του νευρομάρκετινγκ βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο όσον αφορά την ανάπτυξή του και οι έρευνες δεν είναι αρκετές για να στηρίξουν γενικά υποδείγματα συμπεριφοράς. Με την εργασία αυτή, γίνεται μία προσπάθεια να κατανοηθεί το νευρομάρκετινγκ, σαν συνέχεια του μάρκετινγκ και να γίνει κατανοητό πόσο μπορεί να συνεισφέρει το νευρομάρκετινγκ στην διαδικασία της λήψης των αποφάσεων. Από την μελέτη της βιβλιογραφία αλλά και από την μεγάλη χρήση παραδειγμάτων και εφαρμογών του νευρομάρκετινγκ αποδεικνύεται ο σπουδαίος ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει το νευρομάρκετινγκ στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και στη συνολική καταναλωτική συμπεριφορά. |
el |
dc.format.extent |
54 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ::ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ |
el |
dc.subject |
ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.80019 |
el |
dc.title |
Το νευρο-Μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις σύγχρονες επιχειρήσεις |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Νευροεπιστήμη |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Νευρομάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Νευρώνες |
el |
dc.subject.keyword |
Νευρικό σύστημα |
el |
dc.subject.keyword |
Εγκέφαλος |
el |
dc.subject.keyword |
Ψυχολογία |
el |
dc.subject.keyword |
Καταναλωτές |
el |
dc.subject.keyword |
Συμπεριφορά |
el |
dc.subject.keyword |
Έρευνα |
el |
dc.subject.keyword |
Διαφήμιση |
el |
dc.subject.keyword |
Συναισθήματα |
el |