Το νευρο-Μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις σύγχρονες επιχειρήσεις

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Ιορδανίδου, Νίνα
dc.date.accessioned 2019-04-19T07:53:56Z
dc.date.available 2019-04-19T07:53:56Z
dc.date.issued 2019-03
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3888
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Με την εργασία αυτή επιχειρείται μία προσέγγιση του νευρομάρκετινγκ. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει ένα τμήμα του μάρκετινγκ, το νευρομάρκετινγκ και να βρει την σχέση με την επιστήμη του μάρκετινγκ και ιδίως της καταναλωτικής συμπεριφοράς όσον αφορά την συνεισφορά των τεχνικών του νευρομάρκετινγκ στην διαδικασία λήψης απόφασης για τις αγορές που κάνει ένας καταναλωτής. Η αγοραστική ή καταναλωτική συμπεριφορά ενός καταναλωτή δεν μπορεί να ερμηνευτεί από το ίδιο τον καταναλωτή, να μετρηθεί με τις παραδοσιακές μεθόδους έρευνας και να προβλεφθεί από τους ερευνητές. Ο αγοραστής προϊόντων ή υπηρεσιών καθοδηγείται από τα συναισθήματα και τις εμπειρίες του και πολλές φορές αποφασίζει χωρίς να το έχει συνειδητοποιήσει. Οι αναμνήσεις και οι προκαταλήψεις του από το παρελθόν που υπάρχουν αποθηκευμένες στο μυαλό του, καθοδηγούν τις συνειδητές σκέψεις του, ενώνονται με τα συνειδητά και ασυνείδητα συναισθήματα του και διαμορφώνουν τις τελικές καταναλωτικές επιλογές. Σήμερα, με την εξέλιξη της τεχνολογίας και της νευροεπιστήμης, υπάρχει η δυνατότητα στους ερευνητές να εξερευνήσουν "το μαύρο κουτί" του καταναλωτή, να κατανοήσουν τις ασυνείδητες διαδικασίες που πραγματοποιούνται στο εσωτερικό του και να συνδέσουν τις διεργασίες αυτές με τις αγοραστικές επιλογές του καταναλωτή. Το πεδίο του νευρομάρκετινγκ βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο όσον αφορά την ανάπτυξή του και οι έρευνες δεν είναι αρκετές για να στηρίξουν γενικά υποδείγματα συμπεριφοράς. Με την εργασία αυτή, γίνεται μία προσπάθεια να κατανοηθεί το νευρομάρκετινγκ, σαν συνέχεια του μάρκετινγκ και να γίνει κατανοητό πόσο μπορεί να συνεισφέρει το νευρομάρκετινγκ στην διαδικασία της λήψης των αποφάσεων. Από την μελέτη της βιβλιογραφία αλλά και από την μεγάλη χρήση παραδειγμάτων και εφαρμογών του νευρομάρκετινγκ αποδεικνύεται ο σπουδαίος ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει το νευρομάρκετινγκ στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και στη συνολική καταναλωτική συμπεριφορά. el
dc.format.extent 54 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ el
dc.subject TEICM::ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ::ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ el
dc.subject ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ el
dc.subject.ddc 658.80019 el
dc.title Το νευρο-Μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις σύγχρονες επιχειρήσεις el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Νευροεπιστήμη el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Νευρομάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Νευρώνες el
dc.subject.keyword Νευρικό σύστημα el
dc.subject.keyword Εγκέφαλος el
dc.subject.keyword Ψυχολογία el
dc.subject.keyword Καταναλωτές el
dc.subject.keyword Συμπεριφορά el
dc.subject.keyword Έρευνα el
dc.subject.keyword Διαφήμιση el
dc.subject.keyword Συναισθήματα el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές