Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ: προώθηση επιχειρήσεων μέσω Διαδικτύου

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μάλαμα, Ιουλία
dc.contributor.author Τζελέπη, Μαρία
dc.date.accessioned 2019-03-27T09:33:15Z
dc.date.available 2019-03-27T09:33:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3857
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο και τα μέσα, με τα οποία οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω διαδικτύου, στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την συγγραφή της εργασίας στο θεωρητικό επίπεδο είναι η συλλογή πληροφοριών από βιβλία και σχετικά με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και την προώθηση επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου και από ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων από μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε σε πρακτικό επίπεδο είναι μέσα από έρευνα σε ένα σύνολο πέντε επιχειρήσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο. Έπειτα από την συλλογή και ανάλυση πληροφοριών, τα κύρια αποτελέσματα είναι ότι οι επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό ηλεκτρονικά μέσα για να διαφημιστούν και γενικά για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, γίνεται συχνή χρήση της επιχειρηματικής τους ιστοσελίδας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως και τις ιστοσελίδες τρίτων. Τα σημαντικότερα οφέλη που αποκομίζουν είναι το χαμηλό κόστος της διαφήμισης και η προβολή σε ένα μεγάλο κοινό. Επίσης, τα συμπεράσματα της εργασίας είναι ότι η διαδικτυακή διαφήμιση αποτελεί ένα αποτελεσματικό μέσο για την ενίσχυση του εμπορικού σήματος των επιχειρήσεων και ένα μέσο για να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα έσοδα τους καθώς και μια ευκαιρία για την είσοδο των επιχειρήσεων σε νέες αγορές και την προσέλκυση νέων πελατών. Η εργασία ολοκληρώνεται παρουσιάζοντας τους μεθοδολογικούς περιορισμούς της και προτάσεις για μελλοντική έρευνα el
dc.description.abstract The purpose of the paper is to study the way and means by which businesses promote their products and services over the Internet as part of e-marketing. The methodology used to write the thesis at the theoretical level is the collection of information from books and on e-marketing and business promotion over the Internet and from online search engines. The methodology used at a practical level is through research into a total of five companies in the hotel industry. After collecting and analyzing information, the main results are that hotel industry companies are largely using electronic media to advertise and generally to promote their products and services, frequent use of their business website and social media tools networking, as well as third-party websites. The most important benefits they receive are the low cost of advertising and the visibility to a large audience. Also, the findings of the work are that online advertising is an effective means of enhancing business branding and a means to increase sales and revenue as well as an opportunity for businesses to enter new markets and attract new customers. The work is completed by presenting its methodological constraints and proposals for future research. en
dc.format.extent 92 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject.ddc 658.84 el
dc.title Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ: προώθηση επιχειρήσεων μέσω Διαδικτύου el
dc.title Marketing: promoting business over the Internet en
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Διαφήμιση el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Προώθηση el
dc.subject.keyword Έρευνα el
dc.subject.keyword E-marketing el
dc.subject.keyword Advertising el
dc.subject.keyword Internet el
dc.subject.keyword Promotion el
dc.subject.keyword Research el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές