dc.contributor.advisor |
Μάλαμα, Ιουλία |
|
dc.contributor.author |
Τζελέπη, Μαρία |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-27T09:33:15Z |
|
dc.date.available |
2019-03-27T09:33:15Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3857 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο και τα μέσα, με τα οποία οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω διαδικτύου, στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την συγγραφή της εργασίας στο θεωρητικό επίπεδο είναι η συλλογή πληροφοριών από βιβλία και σχετικά με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και την προώθηση επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου και από ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων από μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε σε πρακτικό επίπεδο είναι μέσα από έρευνα σε ένα σύνολο πέντε επιχειρήσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο. Έπειτα από την συλλογή και ανάλυση πληροφοριών, τα κύρια αποτελέσματα είναι ότι οι επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό ηλεκτρονικά μέσα για να διαφημιστούν και γενικά για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, γίνεται συχνή χρήση της επιχειρηματικής τους ιστοσελίδας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως και τις ιστοσελίδες τρίτων. Τα σημαντικότερα οφέλη που αποκομίζουν είναι το χαμηλό κόστος της διαφήμισης και η προβολή σε ένα μεγάλο κοινό. Επίσης, τα συμπεράσματα της εργασίας είναι ότι η διαδικτυακή διαφήμιση αποτελεί ένα αποτελεσματικό μέσο για την ενίσχυση του εμπορικού σήματος των επιχειρήσεων και ένα μέσο για να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα έσοδα τους καθώς και μια ευκαιρία για την είσοδο των επιχειρήσεων σε νέες αγορές και την προσέλκυση νέων πελατών. Η εργασία ολοκληρώνεται παρουσιάζοντας τους μεθοδολογικούς περιορισμούς της και προτάσεις για μελλοντική έρευνα |
el |
dc.description.abstract |
The purpose of the paper is to study the way and means by which businesses promote their products and services over the Internet as part of e-marketing. The methodology used to write the thesis at the theoretical level is the collection of information from books and on e-marketing and business promotion over the Internet and from online search engines. The methodology used at a practical level is through research into a total of five companies in the hotel industry. After collecting and analyzing information, the main results are that hotel industry companies are largely using electronic media to advertise and generally to promote their products and services, frequent use of their business website and social media tools networking, as well as third-party websites. The most important benefits they receive are the low cost of advertising and the visibility to a large audience. Also, the findings of the work are that online advertising is an effective means of enhancing business branding and a means to increase sales and revenue as well as an opportunity for businesses to enter new markets and attract new customers. The work is completed by presenting its methodological constraints and proposals for future research. |
en |
dc.format.extent |
92 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ: προώθηση επιχειρήσεων μέσω Διαδικτύου |
el |
dc.title |
Marketing: promoting business over the Internet |
en |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Διαφήμιση |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Προώθηση |
el |
dc.subject.keyword |
Έρευνα |
el |
dc.subject.keyword |
E-marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Advertising |
el |
dc.subject.keyword |
Internet |
el |
dc.subject.keyword |
Promotion |
el |
dc.subject.keyword |
Research |
el |