Σχέσεις και συνεργασίες μεταξύ των τμημάτων μάρκετινγκ και logistics

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φωλίνας, Δημήτριος
dc.contributor.author Τσαντήλα, Αθανασία
dc.contributor.author Χουτέα, Ευανθία
dc.date.accessioned 2019-03-27T08:01:35Z
dc.date.available 2019-03-27T08:01:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3855
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στην παρούσα εργασία θα γίνει αρχικά μία βιβλιογραφική ανασκόπηση που θα περιέχει τα χαρακτηριστικά των logistics. Πιο αναλυτικά, θα παρουσιαστεί ένας ορισμός για τα logistics όπως θα ακολουθήσει και η ιστορική αναδρομή τους, πως δηλαδή εξελίχτηκαν από παλιά έως σήμερα. Επίσης, θα αναφερθούν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία για τα logistics όπως και την εισαγωγή αυτών στην Ελλάδα. Επιπλέον, αναφέρεται πόσο σημαντικός είναι ο κλάδος των logistics για τον καταναλωτή, τις επιχειρήσεις και το περιβάλλον. Ο επόμενος κλάδος που αναλύθηκε είναι αυτός του μάρκετινγκ. Αρχικά γίνεται αναφορά στους ορισμούς του μάρκετινγκ, όπως επίσης και στις κατηγορίες του κλάδου αλλά και την σημασία αυτού. Εν συντομία, παρουσιάζεται και η ανάλυση SWOT, δηλαδή τα δυνατά και αδύνατα σημεία, όπως και οι ευκαιρίες και οι απειλές σε έναν κλάδο ή μια επιχείρηση. Το πιο σημαντικό υποκεφάλαιο, είναι το επόμενο που γίνεται λόγος για την ενοποίηση των δύο κλάδων, μάρκετινγκ και logistics, όπου γίνεται μια μικρή ανάλυση του θέματος. Οπότε, σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναφερθεί οι σχέσεις και οι συνεργασίες που προκύπτουν μεταξύ των τμημάτων του μάρκετινγκ και των logistics. Όσον αφορά τα αποτελέσματα της παρούσας εργασίας, θα διαπιστωθεί και εγκεκριμένα παρακάτω ότι αν τα δύο τμήματα είναι καλά οργανωμένα, μπορούν να λειτουργήσουν άψογα, εάν συνεργαστούν και βοηθήσουν το σύνολο της επιχείρησης, λόγω ότι και τα δύο είναι υποστηρικτικά τμήματα. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι οι λειτουργίες του ενός τμήματος επηρεάζουν τις λειτουργίες του άλλου γιατί είναι αλληλοεξαρτώμενα τμήματα. Μια καλή συνεργασία, θα βοηθήσει φυσικά το σύνολο της επιχείρησης και θα την κάνει να πάει μπροστά. el
dc.description.abstract In this thesis, we will initially prepare a bibliographic review containing the characteristics of logistics. More in detail, a definition of logistics will be presented as will their historical retrospection, that is, how they have evolved from past to present. There will also be some specific data on logistics as well as their introduction in Greece. In addition, it indicates how important the logistics industry is for the consumer, business and the environment. The next branch that is analyzed is that of marketing. Initially, reference is made to the definitions of marketing, as well as to the categories of the industry, as well as the importance of this. In short, the SWOT analysis, ie the strengths and weaknesses, as well as opportunities and threats in a sector or business, is presented. The most important subfund, the next one is the unification of the two branches, marketing and logistics, where a small analysis of the subject is made. So, the purpose of this work is to refer to the relationships and partnerships that arise between the marketing and logistics departments. As far as the results of this work are concerned, it will be appreciated below that if the two departments are well-organized, they can work perfectly if they work together and help the whole business because both are supporting departments. Finally, it is worth mentioning that the functions of one segment affect the functions of the other because they are interdependent segments. A good collaboration will naturally help the whole business and make it go ahead. en
dc.format.extent 132 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.5 el
dc.title Σχέσεις και συνεργασίες μεταξύ των τμημάτων μάρκετινγκ και logistics el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Εφοδιαστική el
dc.subject.keyword Συνεργασία el
dc.subject.keyword Σχέσεις el
dc.subject.keyword Υπηρεσίες el
dc.subject.keyword Marketing el
dc.subject.keyword Logistics el
dc.subject.keyword Cooperation el
dc.subject.keyword Relationships el
dc.subject.keyword Services el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές