dc.contributor.advisor |
Σταφυλά, Αμαλία |
|
dc.contributor.author |
Νταρακά, Στέλλα |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-06T08:50:24Z |
|
dc.date.available |
2019-03-06T08:50:24Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3824 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της ικανοποίησης και αφοσίωσης χρηστών κινητής τηλεφωνίας. Τα ερευνητικά ερωτήματα αφορούσαν τη σχέση του χρήστη με την κινητή τηλεφωνία, στην ικανοποίηση και την αφοσίωση του, αν υπάρχει χρηματικό κόστος από την αλλαγή παρόχου, αν υπάρχει απώλεια οφέλους και αν υπάρχει κίνδυνος αβεβαιότητας. Για την διερεύνηση όλων των παραπάνω επιλέχθηκε η συμπλήρωση ερωτηματολογίων από 50 άτομα. Τα κύρια αποτελέσματα αποδεικνύουν την ικανοποίηση των χρηστών στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Όσον αφορά την αφοσίωση, οι χρήστες στις μέρες μας ενδιαφέρονται για τις χρεώσεις των παρόχων και δεν θα δίσταζαν να αλλάξουν πάροχο, αν αυτός τους πρότεινε χαμηλότερη χρέωση από τον προηγούμενο. |
el |
dc.format.extent |
76 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ |
el |
dc.subject |
ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.834 |
el |
dc.title |
Έρευνα ικανοποίησης και αφοσίωσης χρηστών κινητής τηλεφωνίας |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ικανοποίηση καταναλωτών |
el |
dc.subject.keyword |
Αφοσίωση |
el |
dc.subject.keyword |
Κινητή τηλεφωνία |
el |
dc.subject.keyword |
Έρευνα |
el |