dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Αποστολοπούλου, Αικατερίνη |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-16T10:30:29Z |
|
dc.date.available |
2019-01-16T10:30:29Z |
|
dc.date.issued |
2018-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3796 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον όποιο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία ΚΡΙ-ΚΡΙ. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης. Αντλήθηκαν στοιχεία από πρωτογενής και δευτερογενής πήγες. Για την διεξαγωγή της παρούσας έρευνας, όπως είναι ο τίτλος της εργασίας αυτής «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΚΡΙ-ΚΡΙ», έπρεπε κατ΄ αρχάς να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν κάποια βήματα πριν ολοκληρωθεί η έρευνα αυτή. Ως πρώτη ενέργεια ήταν ο επακριβώς προσδιορισμός του τίτλου της έρευνας. Κατόπιν, πραγματοποιήθηκε μία βιβλιογραφική επισκόπηση της θεωρίας των κεφαλαίων που αφορούν τις έννοιες μάρκετινγκ, στρατηγική μάρκετινγκ καθώς και μία κατά βάση ηλεκτρονική έρευνα για συλλογή στοιχείων με σκοπό την παρουσίαση της εταιρίας ΚΡΙ-ΚΡΙ. Σε αυτό το στάδιο χρησιμοποιήθηκε και ένα μέρος της συνέντευξης που πάρθηκε από τον κ. Κωνσταντίνο Σαρμαδάκη, Οικονομικό Διευθυντή της ΚΡΙ-ΚΡΙ. Μεγάλο μέρος της ηλεκτρονικής έρευνας πραγματοποιήθηκε και αντλήθηκαν στοιχεία από τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας (ισολογισμοί και αποτελέσματα χρήσης). Για το πρακτικό μέρος, και εφόσον κατεγράφει το θεωρητικό μέρος, αξιολογήθηκαν τα στοιχεία της εταιρίας που αφορούν το μάρκετινγκ αυτής. Μελετήθηκε πλήρως η ιστοσελίδα της επιχείρησης, οι δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις για τα τελευταία πέντε χρόνια και πλήθος δημοσιευμάτων που αφορούν τη δραστηριότητα της ΚΡ-ΚΡΙ σε ζητήματα που φορούν το μάρκετινγκ αυτής. Στην συνέχεια συμπληρώθηκε η έρευνα για επιπλέον στοιχεία με μέρος της συνέντευξης που πάρθηκε από τον κ. Κωνσταντίνο Σαρμαδάκη, Οικονομικό Διευθυντή της ΚΡΙ-ΚΡΙ. Ακολούθησε η συγγραφή της μελέτης και η ολοκλήρωση αυτής έγινε με την παράθεση στο τέλος των συμπερασμάτων.
Το κύριο συμπέρασμα της έρευνας αυτής είναι, όπως επιβεβαιώνεται και από τα οικονομικά στοιχεία της εταιρία (εκπληκτική αύξηση πωλήσεων, επενδύσεων, καθαρών κερδών και προσωπικού την τελευταία πενταετία) ότι η εταιρία ΚΡΙ-ΚΡΙ βρήκε τρόπο να εφαρμόσει τέλεια το μάρκετινγκ, κάτι που προαναφέρθηκε και φαίνεται στις οικονομικές της επιδόσεις. |
el |
dc.format.extent |
78 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8 |
el |
dc.title |
Το μάρκετινγκ της εταιρίας ΚΡΙ-ΚΡΙ |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Στρατηγική μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Μίγμα μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε. |
el |