Το μάρκετινγκ της εταιρίας ΚΡΙ-ΚΡΙ

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Αποστολοπούλου, Αικατερίνη
dc.date.accessioned 2019-01-16T10:30:29Z
dc.date.available 2019-01-16T10:30:29Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3796
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον όποιο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία ΚΡΙ-ΚΡΙ. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης. Αντλήθηκαν στοιχεία από πρωτογενής και δευτερογενής πήγες. Για την διεξαγωγή της παρούσας έρευνας, όπως είναι ο τίτλος της εργασίας αυτής «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΚΡΙ-ΚΡΙ», έπρεπε κατ΄ αρχάς να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν κάποια βήματα πριν ολοκληρωθεί η έρευνα αυτή. Ως πρώτη ενέργεια ήταν ο επακριβώς προσδιορισμός του τίτλου της έρευνας. Κατόπιν, πραγματοποιήθηκε μία βιβλιογραφική επισκόπηση της θεωρίας των κεφαλαίων που αφορούν τις έννοιες μάρκετινγκ, στρατηγική μάρκετινγκ καθώς και μία κατά βάση ηλεκτρονική έρευνα για συλλογή στοιχείων με σκοπό την παρουσίαση της εταιρίας ΚΡΙ-ΚΡΙ. Σε αυτό το στάδιο χρησιμοποιήθηκε και ένα μέρος της συνέντευξης που πάρθηκε από τον κ. Κωνσταντίνο Σαρμαδάκη, Οικονομικό Διευθυντή της ΚΡΙ-ΚΡΙ. Μεγάλο μέρος της ηλεκτρονικής έρευνας πραγματοποιήθηκε και αντλήθηκαν στοιχεία από τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας (ισολογισμοί και αποτελέσματα χρήσης). Για το πρακτικό μέρος, και εφόσον κατεγράφει το θεωρητικό μέρος, αξιολογήθηκαν τα στοιχεία της εταιρίας που αφορούν το μάρκετινγκ αυτής. Μελετήθηκε πλήρως η ιστοσελίδα της επιχείρησης, οι δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις για τα τελευταία πέντε χρόνια και πλήθος δημοσιευμάτων που αφορούν τη δραστηριότητα της ΚΡ-ΚΡΙ σε ζητήματα που φορούν το μάρκετινγκ αυτής. Στην συνέχεια συμπληρώθηκε η έρευνα για επιπλέον στοιχεία με μέρος της συνέντευξης που πάρθηκε από τον κ. Κωνσταντίνο Σαρμαδάκη, Οικονομικό Διευθυντή της ΚΡΙ-ΚΡΙ. Ακολούθησε η συγγραφή της μελέτης και η ολοκλήρωση αυτής έγινε με την παράθεση στο τέλος των συμπερασμάτων. Το κύριο συμπέρασμα της έρευνας αυτής είναι, όπως επιβεβαιώνεται και από τα οικονομικά στοιχεία της εταιρία (εκπληκτική αύξηση πωλήσεων, επενδύσεων, καθαρών κερδών και προσωπικού την τελευταία πενταετία) ότι η εταιρία ΚΡΙ-ΚΡΙ βρήκε τρόπο να εφαρμόσει τέλεια το μάρκετινγκ, κάτι που προαναφέρθηκε και φαίνεται στις οικονομικές της επιδόσεις. el
dc.format.extent 78 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Το μάρκετινγκ της εταιρίας ΚΡΙ-ΚΡΙ el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Marketing el
dc.subject.keyword Στρατηγική μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μίγμα μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε. el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές