dc.contributor.advisor |
Φραγκίδης, Γαρύφαλλος |
|
dc.contributor.author |
Παπαδοπούλου, Αγγελική -Κωνσταντίνα |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-05T09:37:16Z |
|
dc.date.available |
2018-12-05T09:37:16Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3782 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η εξέλιξη των τεχνολογιών έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο και τις υπηρεσίες του τραπεζικού τομέα παγκοσμίως. Η τραπεζική μέσω Διαδικτύου είναι μια νέα τάση στον ελληνικό τραπεζικό τομέα, ενώ έχουν προκύψει νέες τραπεζικές στρατηγικές και προκλήσεις για τους διαχειριστές τραπεζών και τους οικονομολόγους. Ο βασικός παράγοντας της μετάβασης σε ηλεκτρονικά μέσα τραπεζικής είναι η συμπεριφορά και η ικανοποίηση των πελατών. Οι πολίτες πρέπει να υιοθετούν νέες συνήθειες κατά τη διεξαγωγή τραπεζικών συναλλαγών και να εξοικειωθούν με το διαδίκτυο. Αυτή η μετάβαση, ωστόσο, δεν είναι ούτε εύκολη ούτε γρήγορη. Θέματα όπως οι ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες, η χρησιμότητα, η ευκολία, η αποτελεσματικότητα, η εμπιστοσύνη, η ασφάλεια και η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι μερικά από τα θέματα ενδιαφέροντος για την ηλεκτρονική τραπεζική αυτή τη στιγμή. O τραπεζικός κλάδος έχει συνειδητοποιήσει τη μεγάλη επίδραση του internet στη λειτουργία και ανταγωνιστικότητα των τραπεζών και για αυτό πλέον το e-banking καθίσταται αναγκαίο για κάθε τράπεζα. Αν και τα ποσοστά χρήσης ηλεκτρονικής τραπεζικής είναι ακόμα χαμηλά στην Ελλάδα, οι ελληνικές τράπεζες έχουν υπενδύσει αρκετά στα συστήματα e-banking Τα θέματα αυτά εξετάζονται στην παρούσα πτυχιακή μέσα από την ανάλυση πρωτόγεννων δεδομένων που συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίου. Η έρευνα αυτή διερευνά τα χαρακτηριστικά των πελατών της online τραπεζικής μελετώντας την περίπτωση της Συνεταιριστικής Τράπεζας Πιερίας προκειμένου να διαμορφώσει μια εικόνα προφίλ των χρηστών. Τα ευρήματα είναι χρήσιμα για τους διαχειριστές τραπεζών και τους οικονομολόγους, έτσι ώστε η εξέλιξη της ηλεκτρονικής τραπεζικής στην Ελλάδα να πραγματοποιηθεί με επιτυχία. |
el |
dc.format.extent |
48 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ |
el |
dc.subject.ddc |
332.10285 |
el |
dc.title |
Ηλεκτρονική τραπεζική Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονική τραπεζική |
el |
dc.subject.keyword |
E-Banking |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικές συναλλαγές |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Internet Banking |
el |
dc.subject.keyword |
Συνεταιριστική Τράπεζα Πιερίας |
el |