Η επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πολυχρονίδου, Περσεφόνη
dc.contributor.author Κανόγλου, Ιωάννης
dc.date.accessioned 2018-09-20T06:32:13Z
dc.date.available 2018-09-20T06:32:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3700
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στην Ευρώπη του 21ου αιώνα ο τουρισμός αποτελεί μια από τις βασικές δραστηριότητες πολλών οικονομιών. Σε μια εποχή όπου όλα αλλάζουν, οι τουριστικές δραστηριότητες εξακολουθούν να κερδίζουν έδαφος και να δίνουν μια ανάσα στη βεβαρημένη οικονομική κατάσταση διαφόρων περιοχών της Ευρώπης. Σε αυτή την ανοδική πορεία του τουρισμού έχει συντελέσει καθοριστικά η ραγδαία εξέλιξη του διαδικτύου, του γνωστού σε όλους μας ως ‘’internet’’. Είναι κοινώς αποδεκτό ότι την τελευταία δεκαετία το διαδίκτυο έχει μπει δυναμικά στη ζωή μας και με τις διάφορες εφαρμογές του διευκολύνει την καθημερινότητά μας. Μια από τις άπειρες δυνατότητες που μας έχει προσφέρει είναι η άμεση πρόσβαση σε τεράστιους καταλόγους τουριστικών καταλυμάτων καθώς και η ταυτόχρονη σύγκριση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους όπως και των τιμοκαταλόγων τους. Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσουμε την επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού της χώρας μας καθώς και τις μελλοντικές εξελίξεις που διαφαίνονται από την σχέση αυτή. Στο πρώτο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για τον τουρισμό, τις μορφές που αυτός έχει, τους λόγους ανάπτυξης του και την θετική επίδραση που έχει τόσο κοινωνικά, όσο και πολιτιστικά. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα γνωρίσουμε την διαδικτυακή μορφή του τουρισμού, που ονομάζεται ηλεκτρονικός τουρισμός. Θα γνωρίσουμε επίσης την τεχνολογική εξέλιξη αυτού του είδους και θα αναφερθούμε στα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα από την χρήση του. Στο τρίτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην σχέση διαδικτύου-τουρισμού που προκύπτει μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και θα μιλήσουμε για τις προοπτικές της σχέσης αυτής. Τέλος θα κάνουμε στατιστική ανάλυση του ερωτηματολογίου που αφορά στην σχέση που αναφέραμε πιο πάνω και κατά πόσο αυτή επηρεάζει την κρίση του κάθε ανθρώπου. el
dc.description.abstract In 21st century Europe, tourism is one of the main activities of many economies. At a time when everything is changing, tourist activities continue to gain ground and give a glimpse of the precarious economic situation in various parts of Europe. The rapid growth of the internet, known to us all as 'internet', has made a decisive contribution to this rising course of tourism. It is commonly accepted that over the last decade the internet has become dynamic in our lives and with its various applications facilitates our everyday life. One of the infinite possibilities offered by us is the direct access to huge lists of tourist accommodation as well as the simultaneous comparison of their services and their price lists. The aim of this work is to study the impact of the Internet on tourism in our country as well as on the future developments emerging from this relationship. In the first chapter we will talk about tourism, the forms it has, the reasons for its development and the positive effect it has both socially and culturally. In the second chapter we will get acquainted with the online form of tourism, called e-tourism. We will also know the technological development of this kind and we will refer to the advantages and disadvantages of its use. In the third chapter we will refer to the internet-tourism relationship that arises through the Social Media Networks and we will talk about the prospects of this relationship. Finally, we will make a statistical analysis of the questionnaire regarding the relationship mentioned above and whether it affects the judgment of each person. en
dc.format.extent 62 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject.ddc 338.4791 el
dc.title Η επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τουρισμός el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές