dc.contributor.advisor |
Πολυχρονίδου, Περσεφόνη |
|
dc.contributor.author |
Κανόγλου, Ιωάννης |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-20T06:32:13Z |
|
dc.date.available |
2018-09-20T06:32:13Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3700 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στην Ευρώπη του 21ου αιώνα ο τουρισμός αποτελεί μια από τις βασικές δραστηριότητες πολλών οικονομιών. Σε μια εποχή όπου όλα αλλάζουν, οι τουριστικές δραστηριότητες εξακολουθούν να κερδίζουν έδαφος και να δίνουν μια ανάσα στη βεβαρημένη οικονομική κατάσταση διαφόρων περιοχών της Ευρώπης. Σε αυτή την ανοδική πορεία του τουρισμού έχει συντελέσει καθοριστικά η ραγδαία εξέλιξη του διαδικτύου, του γνωστού σε όλους μας ως ‘’internet’’.
Είναι κοινώς αποδεκτό ότι την τελευταία δεκαετία το διαδίκτυο έχει μπει δυναμικά στη ζωή μας και με τις διάφορες εφαρμογές του διευκολύνει την καθημερινότητά μας. Μια από τις άπειρες δυνατότητες που μας έχει προσφέρει είναι η άμεση πρόσβαση σε τεράστιους καταλόγους τουριστικών καταλυμάτων καθώς και η ταυτόχρονη σύγκριση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους όπως και των τιμοκαταλόγων τους.
Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσουμε την επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού της χώρας μας καθώς και τις μελλοντικές εξελίξεις που διαφαίνονται από την σχέση αυτή.
Στο πρώτο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για τον τουρισμό, τις μορφές που αυτός έχει, τους λόγους ανάπτυξης του και την θετική επίδραση που έχει τόσο κοινωνικά, όσο και πολιτιστικά. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα γνωρίσουμε την διαδικτυακή μορφή του τουρισμού, που ονομάζεται ηλεκτρονικός τουρισμός. Θα γνωρίσουμε επίσης την τεχνολογική εξέλιξη αυτού του είδους και θα αναφερθούμε στα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα από την χρήση του. Στο τρίτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην σχέση διαδικτύου-τουρισμού που προκύπτει μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και θα μιλήσουμε για τις προοπτικές της σχέσης αυτής. Τέλος θα κάνουμε στατιστική ανάλυση του ερωτηματολογίου που αφορά στην σχέση που αναφέραμε πιο πάνω και κατά πόσο αυτή επηρεάζει την κρίση του κάθε ανθρώπου. |
el |
dc.description.abstract |
In 21st century Europe, tourism is one of the main activities of many economies. At a time when everything is changing, tourist activities continue to gain ground and give a glimpse of the precarious economic situation in various parts of Europe. The rapid growth of the internet, known to us all as 'internet', has made a decisive contribution to this rising course of tourism.
It is commonly accepted that over the last decade the internet has become dynamic in our lives and with its various applications facilitates our everyday life. One of the infinite possibilities offered by us is the direct access to huge lists of tourist accommodation as well as the simultaneous comparison of their services and their price lists.
The aim of this work is to study the impact of the Internet on tourism in our country as well as on the future developments emerging from this relationship.
In the first chapter we will talk about tourism, the forms it has, the reasons for its development and the positive effect it has both socially and culturally. In the second chapter we will get acquainted with the online form of tourism, called e-tourism. We will also know the technological development of this kind and we will refer to the advantages and disadvantages of its use. In the third chapter we will refer to the internet-tourism relationship that arises through the Social Media Networks and we will talk about the prospects of this relationship. Finally, we will make a statistical analysis of the questionnaire regarding the relationship mentioned above and whether it affects the judgment of each person. |
en |
dc.format.extent |
62 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
el |
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject.ddc |
338.4791 |
el |
dc.title |
Η επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Τουρισμός |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |