dc.contributor.advisor |
Γιοβάνης, Νικόλαος |
|
dc.contributor.author |
Γιλτίδης, Γεώργιος |
|
dc.contributor.author |
Μάρκου, Αθανάσιος |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-08T07:55:35Z |
|
dc.date.available |
2018-06-08T07:55:35Z |
|
dc.date.issued |
2018-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3581 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Το ηλεκτρονικό εμπόριο με την κατακόρυφη ανάπτυξη και διάδοση του διαδικτύου, με τη πρόοδο της τεχνολογίας και την ενσωμάτωση εύχρηστων προγραμμάτων και περιβαλλόντων πλοήγησης, σε συνδυασμό με την ενσωμάτωση αυτών σε ταμπλέτες, κινητά και Η/Υ, έχουν οδηγήσει την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου κατακόρυφα. Κερδισμένοι είναι και οι πωλητές και οι αγοραστές. Από τη μία οι εταιρίες διαφημίζουν τα προϊόντα τους σε μια παγκόσμια αγορά μέσο ιντερνέτ, δεν απασχολούν προσωπικό σε εκθεσιακούς χώρους και δεν πληρώνουν πάγια. Από την άλλη οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν χαρακτηριστικά προϊόντων, τιμές, προσφορές και να αποφασίσουν. Βέβαια παράλληλα με τις πωλήσεις δρα και το μάρκετινγκ κάθε εταιρίας και προϊόντων ώστε να θέλει να κατανοήσει τις καταναλωτικές ανάγκες. Συνήθεις και γενικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των καταναλωτικών ομάδων. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήσαμε ένα πρωτότυπο ερωτηματολόγιο προσαρμοσμένο στις δικές μας ανάγκες, ώστε να σχηματίσουμε και να εξάγουμε κάποια συμπεράσματα όσο αναφορά τη σχέση των καταναλωτικών ομάδων σε σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο και ειδικότερα, με τις ηλικιακές, επαγγελματικές, οικονομικές, εκπαιδευτικές κατηγορίες που ανήκει ο καθένας. Η έρευνα έγινε σε ένα αρκετά μεγάλο δείγμα 200 ατόμων σε διάφορους χώρους και σε διάφορες ηλικιακές και επαγγελματικές ομάδες. Η στατιστική επεξεργασία των ερωτηματολογίων έγινε στο excel και η μελέτη συσχέτιση απαντήσεων έγινε με τη μέθοδο Χ2γ,ν. |
el |
dc.format.extent |
44 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8420 |
el |
dc.title |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικές επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) |
el |