Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιοβάνης, Νικόλαος
dc.contributor.author Γιλτίδης, Γεώργιος
dc.contributor.author Μάρκου, Αθανάσιος
dc.date.accessioned 2018-06-08T07:55:35Z
dc.date.available 2018-06-08T07:55:35Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3581
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Το ηλεκτρονικό εμπόριο με την κατακόρυφη ανάπτυξη και διάδοση του διαδικτύου, με τη πρόοδο της τεχνολογίας και την ενσωμάτωση εύχρηστων προγραμμάτων και περιβαλλόντων πλοήγησης, σε συνδυασμό με την ενσωμάτωση αυτών σε ταμπλέτες, κινητά και Η/Υ, έχουν οδηγήσει την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου κατακόρυφα. Κερδισμένοι είναι και οι πωλητές και οι αγοραστές. Από τη μία οι εταιρίες διαφημίζουν τα προϊόντα τους σε μια παγκόσμια αγορά μέσο ιντερνέτ, δεν απασχολούν προσωπικό σε εκθεσιακούς χώρους και δεν πληρώνουν πάγια. Από την άλλη οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν χαρακτηριστικά προϊόντων, τιμές, προσφορές και να αποφασίσουν. Βέβαια παράλληλα με τις πωλήσεις δρα και το μάρκετινγκ κάθε εταιρίας και προϊόντων ώστε να θέλει να κατανοήσει τις καταναλωτικές ανάγκες. Συνήθεις και γενικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των καταναλωτικών ομάδων. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήσαμε ένα πρωτότυπο ερωτηματολόγιο προσαρμοσμένο στις δικές μας ανάγκες, ώστε να σχηματίσουμε και να εξάγουμε κάποια συμπεράσματα όσο αναφορά τη σχέση των καταναλωτικών ομάδων σε σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο και ειδικότερα, με τις ηλικιακές, επαγγελματικές, οικονομικές, εκπαιδευτικές κατηγορίες που ανήκει ο καθένας. Η έρευνα έγινε σε ένα αρκετά μεγάλο δείγμα 200 ατόμων σε διάφορους χώρους και σε διάφορες ηλικιακές και επαγγελματικές ομάδες. Η στατιστική επεξεργασία των ερωτηματολογίων έγινε στο excel και η μελέτη συσχέτιση απαντήσεων έγινε με τη μέθοδο Χ2γ,ν. el
dc.format.extent 44 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 658.8420 el
dc.title Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές