Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος Β2Β στον κλάδο των χημικών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φραγκίδης, Γαρύφαλλος
dc.contributor.author Γολιδόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned 2018-06-08T07:32:37Z
dc.date.available 2018-06-08T07:32:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3580
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Όπως είναι ευρέως γνωστό, τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις, υιοθετώντας τις ολοένα εξελισσόμενες μορφές τεχνολογίας έχουν επεκταθεί σε νέες αγορές και σε νέα δεδομένα. Πλέον δε μιλάμε για εγχώρια αγορά αλλά για παγκόσμια. Το ηλεκτρονικό εμπόριο, που αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς διαδραματίζει έναν κυρίαρχο ρόλο σε αυτή τη "νέα" αγορά. Πολλές επιχειρήσεις λειτουργούνε παράλληλα με τα φυσικά, ηλεκτρονικά καταστήματα ενώ άλλες λειτουργούνε εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά. Οι συναλλαγές μέσω διαδικτύου γίνονται πλέον πιο γρήγορα, εύκολα και ασφαλέστερα από ποτέ. Ωστόσο οι κίνδυνοι που κρύβει το ίντερνετ δεν έχουν εξαφανιστεί εντελώς. Παρόλα αυτά με έμφαση στην ασφάλεια των συμβαλλόμενων μελών, η ηλεκτρονική αγορά έχει διαμορφώσει τους δικούς της νόμου κανόνες και τάσεις, δίνοντας νέες ευκαιρίες τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους καταναλωτές. Από αυτό το πλαίσιο δε θα μπορούσε να λείψει η χημική βιομηχανία που έχει να κάνει με ένα μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων, η οποία δέχτηκε μεγάλη επιρροή από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και χρησιμοποίησε το ηλεκτρονικό εμπόριο ως μέσο ανάπτυξης του κλάδου των χημικών σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτέλεσαν ένα μεγάλο "συν" στον τομέα αυτό και βοήθησαν κατά πολύ στην επέκτασή του. Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας αποτελεί η παρουσίαση του ηλεκτρονικού εμπορίου ως κυρίαρχο μέσο συναλλαγών καθώς και η περιγραφή της υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) που εξειδικεύεται στην πώληση χημικών. Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάστηκε συνοπτικά ο κλάδος της χημικής βιομηχανίας , διερευνήθηκαν οι μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναλύθηκαν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του καθώς και η ανάπτυξη του στην Ελλάδα. Τέλος, αναλύθηκαν τόσο τα θεωρητικά όσο και πρακτικά στάδια δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι πηγές που χρησιμοποιήθηκαν είναι βιβλία, δημοσιεύσεις, άρθρα, τα αποτελέσατε της έρευνας από διάφορους οργανισμούς, αναφορές και μελέτες. el
dc.format.extent 59 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 658.8420 el
dc.title Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος Β2Β στον κλάδο των χημικών el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) el
dc.subject.keyword Β2Β el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές