dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Αποστολίδου, Αντωνία-Ελένη |
|
dc.contributor.author |
Μωϋσιάδης, Λάζαρος |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-07T08:29:31Z |
|
dc.date.available |
2018-06-07T08:29:31Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3572 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η έννοια του Instagram, ορίζεται ως μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να κάνουν κοινή χρήση φωτογραφιών /βίντεο και τους επιτρέπει να συλλέγουν και να μοιράζονται φωτογραφίες και μικρά μήκους βίντεο με άλλους χρήστες διαδικτυακά. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει την χρήση του Instagram με συμμετοχή 58 πανεπιστημίων και κολεγίων παγκοσμίως ως δείγμα, καταγράφοντας τον αριθμό τον ακόλουθων, τον αριθμό τον χρηστών που ακολουθούνται από τα πανεπιστήμια και τον αριθμό των post από την ημερομηνία ενεργοποίησης των λογαριασμών. Η ακόλουθη έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα για το πως η διάσημη εφαρμογή Instagram, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκτός από ψυχαγωγικούς σκοπούς και ως εργαλείο ενημέρωσης από τα πανεπιστήμια και τα κολέγια προς όφελός τους, με στόχο την προσέλκυση περισσοτέρων φοιτητών, επιτρέποντας τους να ενημερωθούν με έναν πιο σύγχρονο τρόπο για το πρόγραμμα σπουδών και για τις προσεχής τρέχουσες και μελλοντικές εκδηλώσεις για να αυξήσουν τις προβολές τους διαδικτυακά. |
el |
dc.description.abstract |
The concept of Instagram is defined as a social networking platform where users have the ability to share photos / videos and allows them to collect and share short video photos with other users online. The following research concludes that the famous Instagram application can be used for recreational purposes and as a tool for information from universities and colleges to their benefit, with the aim of attracting more students, allowing them to be updated with a more modern Way for the curriculum and for the upcoming, current and future events to increase their visibility online. |
en |
dc.format.extent |
52 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
006.7 |
el |
dc.title |
Instagram και εκπαίδευση |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Instagram |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Εκπαίδευση |
el |
dc.subject.keyword |
Πανεπιστήμια |
el |
dc.subject.keyword |
Eκτέλεση |
el |
dc.subject.keyword |
Hashtags |
el |
dc.subject.keyword |
Education |
el |
dc.subject.keyword |
Social Media |
el |
dc.subject.keyword |
Universities |
el |
dc.subject.keyword |
Performance |
el |