Επικοινωνιακή στρατηγική και Brand Image: η περίπτωση της Nike

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Σπανόπουλος, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned 2018-05-22T12:32:51Z
dc.date.available 2018-05-22T12:32:51Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3525
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στην εργασία αυτή επιχειρούμε να δείξουμε τι είναι brand, ποια είναι η αξία του, τα οφέλη της χρήση του και πώς δημιουργείται ένα ισχυρό brand χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους και στρατηγικές. Συνεχίζοντας δείχνουμε τακτικές διαφήμισης όπως την διαφήμιση μέσω των Μ.Μ.Ε. και την διαφήμιση μέσω διασημοτήτων και άλλες μεθόδους μάρκετινγκ. Σε επόμενο βήμα αναδεικνύουμε τη βαρύτητα της επικοινωνιακής στρατηγικής, το πώς διαμορφώνετε και τον ρόλο του ανταγωνισμού κατά τον σχεδιασμό της. Παρουσιάζουμε τα οφέλη της χρήσης της στρατηγικής της βιώσιμης ανάπτυξης και της εφαρμογής των προτύπων της εταιρικής ευθύνης. Στόχος της εργασίας είναι να δείξουμε τα οφέλη που έχει μια επιχείρηση, με την εφαρμογή των παραπάνω μεθόδων. Η Nike αποτελεί την μελέτη περίπτωσης, και δείχνουμε πως εφαρμόζει τις θεωρίες για την δημιουργία ενός ισχυρού brand, παρουσιάζοντας με οικονομικά στοιχεία τα κέρδη των τελευταίων χρόνων. Στην συνέχεια παραθέτουμε την επιστολή του προέδρου της Nike όπου αναφέρονται οι μελλοντικοί της στόχοι και αναλύουμε με θεωρητικές έννοιες τη στρατηγική που ακολουθεί. Στο τέλος ακολουθεί εξαγωγή συμπερασμάτων. el
dc.format.extent 72 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject.ddc 658.4012 el
dc.title Επικοινωνιακή στρατηγική και Brand Image: η περίπτωση της Nike el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Επικοινωνιακή στρατηγική el
dc.subject.keyword Brand Image el
dc.subject.keyword Ανταγωνιστικότητα el
dc.subject.keyword Βιώσιμη ανάπτυξη el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές