dc.contributor.advisor |
Τσουρέλα, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Σπανόπουλος, Αλέξανδρος |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-22T12:32:51Z |
|
dc.date.available |
2018-05-22T12:32:51Z |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3525 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στην εργασία αυτή επιχειρούμε να δείξουμε τι είναι brand, ποια είναι η αξία του, τα οφέλη της χρήση του και πώς δημιουργείται ένα ισχυρό brand χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους και στρατηγικές. Συνεχίζοντας δείχνουμε τακτικές διαφήμισης όπως την διαφήμιση μέσω των Μ.Μ.Ε. και την διαφήμιση μέσω διασημοτήτων και άλλες μεθόδους μάρκετινγκ. Σε επόμενο βήμα αναδεικνύουμε τη βαρύτητα της επικοινωνιακής στρατηγικής, το πώς διαμορφώνετε και τον ρόλο του ανταγωνισμού κατά τον σχεδιασμό της. Παρουσιάζουμε τα οφέλη της χρήσης της στρατηγικής της βιώσιμης ανάπτυξης και της εφαρμογής των προτύπων της εταιρικής ευθύνης. Στόχος της εργασίας είναι να δείξουμε τα οφέλη που έχει μια επιχείρηση, με την εφαρμογή των παραπάνω μεθόδων. Η Nike αποτελεί την μελέτη περίπτωσης, και δείχνουμε πως εφαρμόζει τις θεωρίες για την δημιουργία ενός ισχυρού brand, παρουσιάζοντας με οικονομικά στοιχεία τα κέρδη των τελευταίων χρόνων. Στην συνέχεια παραθέτουμε την επιστολή του προέδρου της Nike όπου αναφέρονται οι μελλοντικοί της στόχοι και αναλύουμε με θεωρητικές έννοιες τη στρατηγική που ακολουθεί. Στο τέλος ακολουθεί εξαγωγή συμπερασμάτων. |
el |
dc.format.extent |
72 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ |
el |
dc.subject |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject.ddc |
658.4012 |
el |
dc.title |
Επικοινωνιακή στρατηγική και Brand Image: η περίπτωση της Nike |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Επικοινωνιακή στρατηγική |
el |
dc.subject.keyword |
Brand Image |
el |
dc.subject.keyword |
Ανταγωνιστικότητα |
el |
dc.subject.keyword |
Βιώσιμη ανάπτυξη |
el |