dc.contributor.advisor |
Βαλασίδου, Αρετή |
|
dc.contributor.author |
Λειβαδιώτης, Αντώνιος |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-21T10:54:23Z |
|
dc.date.available |
2018-05-21T10:54:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3521 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Με την πρόοδό της από χρόνο σε χρόνο, η τεχνολογία εισχωρεί σε κάθε τομέα και κλάδο της ζωής. Και στην εκπαίδευση, λοιπόν, η εφαρμογή νέων αναβαθμισμένων και ποιοτικότερων μεθόδων, σχετίζεται άμεσα με το φαινόμενο αυτό. Κύριο χαρακτηριστικό της ανάπτυξης αυτής και τομέας διαρκών ερευνών αποτελεί το διαδίκτυο και οι εφαρμογές που το περιβάλλουν. Μία από αυτές, η οποία θεωρείται από τις πλέον σημαντικές τόσο για το παρόν, όσο και για το μέλλον, είναι τα κοινωνικά δίκτυα, των οποίων η αξιοποίηση στην εκπαίδευση καθώς και ζητήματα σχετικά με την ασφάλεια, θα αναπτυχθούν στο κείμενο της εργασίας. Θα αναφερθούν τα οφέλη που πηγάζουν από αυτή τη χρήση και αφορούν τόσο τους μαθητές, όσο και τους εκπαιδευτικούς. Η κοινωνική δικτύωση στον κλάδο της εκπαίδευσης αλλά και γενικότερα, θα πρέπει να επιλύσει και κάποια προβλήματα, εάν θέλουμε να χρησιμοποιηθεί με επιτυχία. Οπωσδήποτε κρύβονται κίνδυνοι και πρέπει να πραγματοποιείται προσεκτική μελέτη τους και έρευνα για την αποτελεσματική τους αντιμετώπιση. Υπάρχει ο τρόπος να αντιμετωπιστούν με επιτυχία, όπως επίσης υπάρχει και τρόπος να λαμβάνονται προληπτικά μέτρα, για την αποφυγή τους. Για λόγους ασφάλειας, αλλά και για να υπάρχει περισσότερη εξειδίκευση, έχουν δημιουργηθεί και κάποιες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων προσανατολισμένες στην εκπαίδευση, οι οποίες αρκετές φορές χρησιμοποιούνται με επιτυχία. Επίσης, στο πλαίσιο της εργασίας, παρουσιάζονται και αναλύονται τα αποτελέσματα έρευνας, που διεξήχθη σε φοιτητές του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας. |
el |
dc.format.extent |
76 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ |
el |
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject.ddc |
371.334 |
el |
dc.title |
Χρήση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην εκπαιδευτική διαδικασία |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Social media |
el |
dc.subject.keyword |
Κοινωνικά δίκτυα |
el |
dc.subject.keyword |
Εκπαίδευση |
el |
dc.subject.keyword |
Εκπαιδευτική διαδικασία |
el |