Διαχείριση Πελατειακών σχέσεων σε εταιρεία 3PL: Μελέτη περίπτωσης ΜΑΚΙΟΣ Α.Ε

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σταφυλά, Αμαλία
dc.contributor.author Σουλκάι, Πλάτωνας
dc.contributor.author Χουρσόγλου, Γεώργιος
dc.date.accessioned 2018-05-04T07:45:33Z
dc.date.available 2018-05-04T07:45:33Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3479
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία είναι αποτέλεσμα έρευνας και καταγραφής πληροφοριών που σχετίζονται με τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων και εν συνεχεία με την ικανοποίηση των πελατών. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να κατανοήσουμε την επίδραση του είδους της σχέσης που αναπτύσσεται μεταξύ εταιρείας 3PL και των πελατών της, στο βαθμό της πελατειακής ικανοποίησης και πελατειακής πίστης. Πιο συγκεκριμένα να ελέγξει πως διαχειρίζεται η εταιρεία τους πελάτες και τους προμηθευτές της, αν παρακολουθεί την πελατειακή ικανοποίηση και με ποια μέσα καθώς και αν υπάρχει επιβράβευση της πελατειακής πίστης και ποιες αλλαγές θα την ωφελούσαν ώστε να δοθούν αντίστοιχες προτάσεις. Η μεθοδολογία έρευνας που χρησιμοποιήθηκε για τη συγγραφή αυτής της εργασίας είναι η συλλογή πληροφοριών από διαδικτυακές πηγές, την ιστοσελίδα της εταιρείας, ηλεκτρονικά περιοδικά, άρθρα, εγκυκλοπαίδειες και ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες. Επίσης συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε και με ερωτηματολόγια. Το τελικό αποτέλεσμα που προέκυψε από την έρευνα είναι πως η επιχείρηση που ερευνάται κινείται πελατοκεντρικά. Χρησιμοποιεί όλα τα μέσα που διαθέτει για την καταγραφή πληροφοριών που αφορούν τους πελάτες και τους προμηθευτές της και έχει ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή τους ώστε η ικανοποίηση από μέρους τους να κυμαίνεται πάντα σε υψηλά επίπεδα. Παράλληλα, υπάρχει παρακολούθηση της πελατειακής ικανοποίησης με διάφορα μέσα καθώς και των παραπόνων πελατών και προμηθευτών ώστε να υπάρχει άμεση επίλυση σε τυχόν θέματα που παρουσιάζονται. Τα παραπάνω συνδέονται άμεσα με το ότι η εταιρεία έχει σταθερούς πελάτες και προμηθευτές οι οποίοι την προτιμούν για τις υπηρεσίες της. Οι περιορισμοί της έρευνας αφορούν στοιχεία τα οποία δεν στάθηκε εύκολο να καταγραφούν λόγο μη ευκολίας πρόσβασης σε αρχεία και πληροφορίες όπως το κομμάτι της μέτρησης ικανοποίησης των πελατών και της επιβράβευσής τους, καθώς όλες οι ενέργειες πραγματοποιούνται από τα διοικητικά στελέχη (ερωτηματολόγια κλπ), με αποτέλεσμα οι υπάλληλοι να μην έχουν γνώση εκτός μερικών στοιχείων σχετικά με το κομμάτι αυτό. el
dc.format.extent 98 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ el
dc.subject.ddc 658.834 el
dc.title Διαχείριση Πελατειακών σχέσεων σε εταιρεία 3PL: Μελέτη περίπτωσης ΜΑΚΙΟΣ Α.Ε el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword 3PL el
dc.subject.keyword Διαχείριση πελατειακών σχέσεων el
dc.subject.keyword Πελατειακή ικανοποίηση el
dc.subject.keyword Μελέτη περίπτωσης el
dc.subject.keyword ΜΑΚΙΟΣ Α.Ε. el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές