Δίκτυα διανομής εντός κρίσης

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καρακίτσιου, Αθανασία
dc.contributor.author Καριπίδης, Ισαάκ
dc.date.accessioned 2017-12-11T15:32:35Z
dc.date.available 2017-12-11T15:32:35Z
dc.date.issued 2017-11
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3323
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η εργασία έχει ως σκοπό να δείξει με ποιόν τρόπο επηρεάστηκαν τα δίκτυα διανομής από την κρίση. Θα δούμε πως αντιμετώπισαν τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από αυτή και τα μέτρα που πήραν στην επιχείρηση ΚΑΡΙΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ. Tα προβλήματα που είχαν να λύσουν τα δίκτυα διανομής ήταν αρκετά με την ρευστότητα που είναι από τα βασικά γρανάζια των δικτύων διανομής να μειώνεται συνεχώς, τις τράπεζες να πιέζουν για αποπληρωμή δανείων, τους προμηθευτές να αλλάζουν τον τρόπο πληρωμής σε μετρητοίς και να προσθέτουν επιπλέων εμπόδια μαζί με όλα αυτά είχαν και έχουν να αντιμετωπίσουν τους πελάτες τους που πιέζουν για χαμηλότερες τιμές και πιστώσεις. Πως επηρεάζεται η αγορά από το πολιτικό σύστημα που θέτει αλλαγές στην φορολογία, τις εισαγωγές νέων προϊόντων και την αναξιοπιστία που έδωσε στις επιχειρήσεις που εισάγανε προϊόντα, την επιβολή του κεφαλαιακού περιορισμού που κράτησε αρκετές μέρες τις τράπεζες κλειστές το οποίο ήταν μεγάλο πλήγμα για αρκετές επιχειρήσεις. Βλέπουμε πως θα μπορούσε να είναι ο τρόπος λειτουργίας ενός δικτύου διανομής με τους προμηθευτές του να έχουν ισόποσα μερίδια στον τζίρο του δικτύου καθώς και την εξάρτηση τους από έναν προμηθευτή που σε καιρούς κρίσης μπορεί να γίνει μοιραίο για την επιχείρηση και το μέλλον της. Την ευελιξία που πρέπει να διαθέτει για να προσαρμόζεται στην κρίση και τις αποφάσεις που θα την βοηθήσουν στην καλύτερη λειτουργία της στην διάθεση τον προϊόντων και την επίβλεψη των πελατών. Θα αναλύσουμε πως θα μπορούσε ένα δίκτυο διανομής να αντιμετωπίσει τα παραπάνω προβλήματα εντοπίζοντας νέες αγορές ώστε να ανακτήσει το χαμένο πελατολόγιο, ανανεώνοντας την αποθήκη του με νέα προϊόντα και την κατάργηση προϊόντων που δεν βοηθούν πλέον στην αύξηση του τζίρου της επιχείρησης, την εξειδίκευση του προσωπικού ώστε να αυξηθεί η παραγωγικότητα και η αποδοτικότητα του καθώς και την ένταξη ανθρώπινου δυναμικού. Από τα συμπεράσματα προκύπτουν η σωστή αντιμετώπιση της κρίσης βρίσκεται στην οργάνωση και στο προγραμματισμό των επιχειρήσεων για την βιωσιμότητα τους. Παρατηρούμε τις αποφάσεις που πήρε η ΚΑΡΙΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ψάχνοντας ευκαιρίες μέσα από την κρίση και αναπτύσσοντας το δίκτυο της σε επιπλέον τέσσερις νομούς εκμεταλλευόμενη της ανεπάρκεια του ανταγωνισμού αλλά και την σωστή διαχείριση των κεφαλαίων της επενδύοντας στην εκσυγχρόνιση του εξοπλισμού αλλά και την εκπαίδευση του προσωπικού της. el
dc.format.extent 52 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ el
dc.subject.ddc 658.84 el
dc.title Δίκτυα διανομής εντός κρίσης el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Δίκτυα διανομής el
dc.subject.keyword Διακίνηση εμπορευμάτων el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές